مشد صادر کننده بیشترین ویزا برای پیاده روی در اربعین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان مشهد(مشهد صادر کننده بيشترين ويزا براي پياده روي در اربعين)

به گزارش تيم خبر گردي مانلي : در 2 روز گذشته بيش از 30 هزار ويزا توسط اين کنسولگري صادر شده و اميد است روز به روز برتعداد زائران پياده اربعين حسيني افزوده شود و عاشقان حسيني با دلي عاشق و روحي خسته و نا آرام که فقط با ديدن کربلاي حسيني آرام مي شود قدم در راه گزارند.

وي با تاکيد بر گسترش همکاري ها بين دو کشور ايران و عراق و تلاش براي ارائه خدمات بهتر و شايسته به زائران حضرت ابا عبدالله لحسين(ع) افزود: راهپيمايي عظيم اربعين در حمايت از راه و هدف حضرت اباعبدالله الحسين (ع) انجام مي شود و يادآور واقعيتي است که هزار و 400 سال پيش رخ داده تا مسلمانان تجديد بيعتي با سيد الشهدا(ع) داشته باشند.

 

 

سرپرست سرکنسولگري عراق در مشهد گفت: کشور عراق در تامين امنيت و سلامت زائران عتبات عاليات عملکرد بسيار بهتري از عربستان دارد و اين در حالي است که عربستان سعودي نمي تواند امنيت سه ميليون زائر را فراهم کند.

نصير عبدالمحسن افزود: تغييرات زيادي به خاطر راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني اتفاق افتاده و بسياري از ديدگاه ها نسبت به مذهب تشيع از سوي کشورهاي غربي تغيير کرده است لذا وظيفه داريم اهداف اين راهپيمايي بزرگ را بيش از پيش به جهانيان بشناسانيم.

وي با تجليل از مقام شامخ شهداي مدافع حرم و بسيج مردمي عراق افزود: اگر دفاع اين افراد و فتوايي که مرجعيت عالي شيعيان صادر کرد نبود، داعش در حال حاضر در کربلا بود که با عنايت خداوند و تلاش هاي مجاهدان موجب شد تا عتبات عاليات از گزند نيروهاي تکفيري محفوظ بماند.

سرپرست سرکنسولگري عراق در مشهد با قدرداني از موضع گيري هاي همه جانبه جمهوري اسلامي ايران گفت: اين حمايت ها موجب شد تا روابط دو ملت ايران و عراق روز به روز محکم تر شود.

وي بيان کرد: بدون شک اگر همکاري جمهوري اسلامي ايران نبود، کشور عراق به تنهايي نمي توانست 25 ميليون زائري را که به عراق سفر مي کنند، حمايت و مديريت کند.

جمعي از معاونان و مديران آستان قدس رضوي در بازديد از سرکنسولگري عراق، ضمن تشکر از تلاش هاي شبانه روزي کنسولگري اين کشور در زمينه صدور ويزاي زائران پياده مراسم اربعين حسيني، بر آمادگي هر چه بيشتر براي همکاري در ايام سوگواري اباعبدالله(ع) تاکيد کردند.

تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خريداري کنيد

تور هوايي مشهد

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان مشهد , تور چارتر مشهد , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 23 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');