قدم زدن با اسب در جزیره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کيش(قدم زدن با اسب در جزيره)

اسب سواري يک احساس متفاوت يک تفريح ايده ال يک حس عجيب و هيجان بي نظير است که همه ي ما سواري کردن را خيلي دوست داريم و از فوايد اين ورزش يا که نه  اين تفريح عالي بي خبر نيستيم اما سواري کردن در جزيره با سواري کردن در بقيه ي مکان هاي اسب سواري متفاوت است و ما خبر نگاران مانلي براي مسافرين تور ارزان کيش اين تفريح بي نظير را پيشنهاد ميکنيم 

 

 

ورزشکاران و افرادي که دوست دارن هرچيز جديدي‌رو امتحان کنن خوشحال باشن که در اين جزيره و در داخل مجموعه المپيک باشگاه سوارکاري وجود داره که با تعداد زيادي اصطبل، ميدان اسب‌سواري و مربيان مجرب زمينه را براي آموزش و تفريح شما فراهم کرده تا ساعاتي را در کنار خانواده يا دوستان، و در يک محيط زيبا و دلنشين بگذرونيد. باشگاه سوارکاري در تمام طول سال به دليل آب و هواي مناسب آماده ارايه خدمات به مسافران است.

سواركاري از جمله ورزش هايي است كه علاوه بر تاثير آن در سلامت جسماني، به سواركار آرامش مي دهد و تمدد اعصاب و راحتي فكر او را به ارمغان مي آورد.باشگاه سواركاري كيش در شمال جزيره،(جنب دهكده المپيك) در سال 1372 براي برگزاري مسابقات بين المللي خليج فارس ساخته شد و تا سال 1374 وضعيت محوطه‌سازي، ساخت مانژها و اصطبل هاي آن به كيفيت قابل قبولي رسيد.     

ساخت پيست كورس، احداث قسمتي از مانژ صحرايي براي گشت آزاد، فضاي سبز و ساخت جايگاه هاي لازم باعث شده اين باشگاه قابليت ميزباني مسابقات اسب دواني كشوري را داشته باشد. به طوري كه اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه بزرگ كورس(جايگاه ويژه‌اي براي اسب ها قبل از شروع مسابقه است كه با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز مي شود) براي نخستين بار در ايران در باشگاه سواركاري كيش برگزار گرديد.

باشگاه سواركاري كيش هم اكنون 50 راس اسب از نژادهاي تربرد، دوخون، دره‌شوي و عرب دارد. فعال بودن درمانگاه دامپزشكي و اشتغال نيروي انساني متخصص در آن مراقبت هاي علمي از اسب را ميسر ساخته و اين اسب هاي اصيل براي شما سوارکاران که با خريد تور ارزان کيش به جزيره آمدايده.

تور ارزان کيش را از مراکز معتبر تهيه نماييد





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور چارتر کیش , مانلی پرواز , تور لحظه اخری , بلیط ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 23 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');