یک سفر فراموش نشدنی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کيش(بزرگترين لنگر ساخته شده در کيش)

آيا ميدانستيد که بزرگترين لنگر دنيا در کيش ساخته شده است؟

اين لنگر آنقدر بزرگ است که در کتاب گينس به ثبت رسيده است به گزارش تيم خبر گردي مانلي پرواز، اين لنگر کشتي که از جنس آهن مي باشد بيش از 100 تن وزن دارد و در جزيره کيش و در کنار بزرگترين رستوران سرپوشيده جهان ساخته شده است .

بزرگترين لنگر كشتي دنيا در ايران نماد پايداري خليج فارس و در جزيره كيش قرار دارد

تور ارزان استانبول(مراکز ديدني)

تانبول نقطه‌اي جادويي است که در آن شرق و غرب به هم مي‌پيوندند؛ شهري ميان آسيا و اروپا و پر از ديدني‌ها و خوشي‌هاي رنگارنگ؛ از قصرها و مسجدهاي عثماني گرفته تا کليساهاي رومي و از جنگل و جزيره و دريا گرفته تا حمام‌هاي تاريخي. تماشاي اياصوفيه، مسجد کبود و قصر توپکاپي که تمام شد، خودتان را به خيابان پرشور استقلال و ميدان هميشه‌بيدار تقسيم برسانيد و از خريد در دنياي برندها و مراکز خريد اروپايي لذت ببريد و در کوچه پس‌کوچه‌هايش کافه‌نشيني کنيد. قايق‌سواري در تنگه‌ي بسفر و سفري يک‌روزه به يکي از جزاير درياي مرمره را هم حتما در برنامه سفرتان به استانبول بگنجانيد تا روزتان متفاوت‌تر از هميشه باشد. اگر اهل خيابان‌گردي هستيد، محله‌هاي تاريخي استانبول مثل اورتاکوي و محله‌هاي بشيکتاش، بهترين جا براي کشف گوشه‌کنار شهر و فرهنگ و زندگي بومي‌هاست. يک نصفه روز سفر کردن به بخش آسيايي و ديدن استانبول غير توريستي و زندگي کم سر و صداي مردمش هم خالي از لطف نيست. و البته شيريني‌ها و خوراک‌هاي ترکي را هم نبايد از دست داد که سخت‌گيرترين‌ توريست‌ها را هم سر اشتها مي‌آورند: از يک طرف کوفته‌، دلمه، کومپير و دونرکباب و بعد از آن هم لوکوم‌هاي نرم و شيرين به عنوان دسر. بايد بدانيد مشغول بازديد ازديدني هاي استانبول باشيد يا سرتان گرم گشت‌وگذار درمراکز خريدش باشد، در خيابان‌هايش قدم بزنيد يا با ترامواها شهر را بالا و پايين کنيد، در رستوران‌هايش غذاهاي ترکيه را مزه کنيد يا کنار بسفر شيريني‌هاي محلي بخوريد، همه و همه‌ي اينها لحظات منحصربه‌فردي‌ست که در استانبول تجربه‌اش مي‌کنيد. استانبول همه‌جور خوشگذراني براي مسافرانش دارد.

اتوبان شيخ زايد)

خيابان شيخ زايد دبي يکي از اصلي ترين خيابانهاي شهردبي است که بزرگراهي چندبانده به موازات طول دبي ودر کنار ساحل اين شهر قراردارد.بزرگراه شيخ زايد متطقه لوکس واصلي دبي است که هتل ها،مراکزخريد ومراکز تفريحي دبي درآن واقع شده.

بزرگترين تجمع ساختمان هاي بلند دردبي درخيابان شيخ زايد و ميدان مرکزتجاري و تقاطع شماره I قرار دارد.از سال 1979 تا اواخر دهه 1990 مهم ترين ساختمان اين بزرگراه مرکز تجارت جهاني با 39 طبقه و 149 متري ساخته شد که به ساختمان سفيد دبي مشهور بوده و عکس آن روي اسکناس 100 درهمي چاپ مي شد.

تور ارزان مشهد(گنبد هارونيه)

تنها اثر بر جاي مانده از توس قديم بناي آجري است معروف به گنبد هارونيه که در دهه هاي اخير به همت انجمن آثار ملي و ميراث فرهنگي خراسان مرمت و باز سازي شده است. مردم اين بنا را زندان هارونيه مي نامند. اين بنا  مشتمل بر يک فضاي وسيع مربع گنبد دار به ارتفاع حدود25 متر و وسعت  12*12   متر است در انتهاي بنا سه حجره با اتاقک با تزئيناتي شامل گچبري قرار دارند تزئينات خارجي آن منحصر به قاب هاي عمودي و ستون نماهاي طرفين ورودي مي باشد.

 

 

 

تور ارزان کيش|تور ارزان استانبول|تور ارزان دبي|تور ارزان مشهد





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور ارزان دبی , تور ارزان کیش , تور ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 20 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');