بلندترین سازه جهان در دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبي(بلندترين سازه جهان در دبي)

ديگر برج خليفه بلندترين برج دبي نخواهد بود چرا که با ثروت بي اندازه مردم دبي خواهان اين هستند تا برجي بلندتر از برج خليفه بسازند برج خليفه به ارتفاع 828 متر و 163 طبقه ميشناسند اما به اين برج اکتفا نميکنند و خواهان ساختن برجي به ارزش يک ميليارد دلار است مسافران تور ارزان دبي اين فرصت طلايي را براي ديدن اين برج هاي غول پيکر از دست ندهيد

رونق اقتصادي در شهر دبي موجب شده است تا ساخت و ساز ساختمان‌هاي مرتفع و آسمانخراش‌ها در اين شهر از جايگاه ويژه‌اي برخوردار باشد. از نمونه‌هاي بارز اين مسئله مي‌توان به برج خليفه اشاره کرد که با 163 طبقه و 828 متر ارتفاع، جايگاه بلندترين سازه ساخته شده به دست انسان را در اختيار دارد. ولي دبي به اين مورد اکتفا نکرده و قصد دارد تا با شکستن رکورد برج خليفه، پروژه‌ي بلندترين آسمان‌خراش جهان به ارزش يک ميليون دلار را اجرا کند.

 

در آينده‌اي نزديک، بلندترين آسمان‌خراش جهان با پشت سر گذاشتن برج خليفه و به ارزش يک ميليون دلار در دبي ساخته خواهد شد.

دبي قصد دارد تا با طراحي منحصر به فرد بلندترين آسمان‌خراش جهان، رکورد برج خليفه را پشت سر بگذارد! طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اين برج در مرکز طرح توسعه‌ي جديد دبي به نام Dubai Creek Harbour قرار داشته و طراحي بالکن‌هاي آن با الهام از باغ‌هاي معلق بابل انجام خواهد شد. طبق اظهارات محمد العبار، رئيس هيئت‌مديره شرکت املاک و مستغلات اعمار دبي، هزينه‌ي ساخت اين پروژه معادل يک بيليون دلار (700 ميليون پوند) برآورد شده است.

وي همچنين افزود ارتفاع نهايي برج پيش از مراسم رونمايي اعلام خواهد شد؛ ولي پيش‌بيني مي‌شود تا به احتمال بسيار زياد رکورد ارتفاع برج خليفه (828 متر) پشت سر گذاشته شود. العبار در مورد تاريخ اتمام پروژه خاطر نشان کرد که برج پيش در سال 2020 و در زمان ميزباني دبي براي Expo trade افتتاح و سبک معماري آن نيز ضمن رعايت موازين عربي به سبک مهندسي اروپايي توسط معمار اسپانيايي-سوئدي به نام سانتياگو کالاتراوا والس اجرا خواهد شد.  

با توجه به اينکه اين آسمان‌خراش از برج خليفه نيز بلندتر خواهد بود، به راحتي توسط هواپيماها قابل رويت بوده و تعداد 18 تا 20 طبقه نيز به رستوران‌ها و هتل-بوتيک‌ها اختصاص خواهد يافت. نکته‌ي قابل توجه اينکه اين «بناي باشکوه» بر ارزش ساير املاک و مستغلات منطقه نيز خواهد افزود. طبق طراحي اوليه، شکل ظاهري برج مانند مناره‌اي خواهد بود که توسط کابل‌ها يه زمين متصل شده است.

لازم به يادآوري است که در عرصه‌ي رقابت ساخت آسمان‌خراش‌هاي منطقه خاورميانه، پيش‌تر افتتاح برج خليفه در سال 2010 از پروژه‌ي ساخت بلندترين آسمانخراش جهان، برج جده، در عربستان سعودي با طراحي جديد پيشي گرفته بود. در اين رابطه، در ماه نوامبر، شاهزاده‌ي ثروتمند عربستاني به نام الواليد بن طلال و شرکت تحت تملک وي به نام Kingdom Holding، بودجه‌اي برابر با دو بيليون دلار (معادل با 1.33 بيليون پوند) براي اتمام اين پروژه اختصاص داد. نکته‌ي قابل توجه اينکه برج جده داراي ارتفاعي به طول يک کيلومتر است.

ولي با اين وجود برج جده نيز در حاشيه‌ي پروژه برج Sky Mile توکيو قرار خواهد گرفت؛ زيرا طبق برنامه اين برج داراي ارتفاعي معادل 1700 متر (دو برابر برج خليفه) است. ساخت اين شهر کوچک نيز در سال 2045 به پايان رسيده و در حدود 55000 نفر در آن زندگي خواهند کرد

تور ارزان دبي را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی"تور چارتر دبی"مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 18 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');