هتل های غاری استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول(هتل های غاری)
اگر به دنبال مکانی کاملا متفاوت و خاص میگردین که در ان لحظات فراموش نشدنی داشته باشید تیم خبرگردی مانلی برای شما هتلی را پیشنهاد میکند که در دل کوه مانند یک غار است و هرگز در هیچ کجا این آرامش و متفاوت بودن را احساس نخواهید کرد این هتل ویژه مخصوص مسافران تور ارزان استانبول میباشد

 


بیش از 3000 سال پیش شهری به این نام در محل کنونی ترکیه بنا نهاده شد و در ان زمان کسی فکر نمیکرد این شهر تاریخی روزی اینگونه محل توجه توریستان و گردشگران و تمامی باستان شناسان و… قرار گیرد .
کاپادوکیه یا کَتپَتوکه(پارسی باستان:Katpatuka،یونانی:Καππαδοκία) نام سرزمین باستانی پهناوری در آسیای کوچک(ترکیه کنونی) است. نام کاپادوکیه پس از روزگار باستان در زمان چیرگی مسیحیت بر این بخش پایدارماند و امروزه هم در زمینه گردش‌گری بدین بخش تاریخی کاپادوکیه گفته‌می‌شود.
توریستی‌ترین بخش کاپادوکیه استان نوشهر ترکیه کنونی را دربرمی‌گیرد. در تاریخ برای نخستین بار در پایان سده ششم پیش از میلاد است که نامی از کاپادوکیه می‌رود و آن هم در سنگنبشته‌های سه‌زبانه دو تن از پادشاهان هخامنشی،داریوش بزرگ و خشایارشا و آن هم در جایگاه بخشی از شاهنشاهی ایران. در سال‌های پایانی شاهنشاهی هخامنشی کاپودیکه به دو ساتراپی (یا شهرابی) بخش‌شد،بخش مرکزی را گیتانگاران یونانی همچنان کاپادوکیه خواندند و بخش دیگر پونتوس نام‌یافت. این جدایش در زمان پیش از زندگی گزنفون رخ‌داده‌است. پس از فروپاشی شاهنشاهی هخامنشی باز این جدایش برجاماند.”

با این مقدمه میریم سراغ سورپرایز این مکان دیدنی : چیزی که تیم خبر گردی مانلی می خواهد برای شما نمایش دهد“هتل-غاری هیجان برانگیز کاپادوکیه “است.این اسم “هتل-غار” رو از ان جهت روش میگذاریم چون در دل یک غار بنا نهاده شده !!!! فکرشو بکنید .وقتی حرف از هتل میزنیم شما به یاد هتل های معروف 5 ستاره جهان میفتید .سنگ های مرمر و براق و….(نمیگم تا رویایی نشید !) اما اینجا شما در هتلی اقامت دارید که احساستون تنها و تنها استراحت در دل طبیعت است .بله این هتلی است که با کنده کاری در دل صخره های کوه”یوناک اویلری” (احتمالا معنیش خانه های یونانی بصورت کاملا غارگونه ایجاد شده با خرید تور ارزان استانبول مهمان این هتل زیبا باشید .
این هتل شامل 6 خانه غاری مشتمل بر 30 اتاق که تاریخ ساخت ان به قرن 5 ام و 6 ام بر میگردد و یک عمارت یونانی متعلق به قرن نوزدهم , میباشد . این مکان خصوصا کوه “یوناک اویلری” موقعیت بسیار ایده الی برای شرح و توضیح شهر های زیر زمینی , کلیساهای بنا شده (حتی پنهان شده ) در غار ها و نواحی صخره ای دلبرا میباشد

تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خریداری کنید





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 18 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');