کرايه ي خودرو هاي لوکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

تور ارزان کيش(کرايه ي خودرو هاي لوکس )

شايد ديگر سوار شدن بر خودرهاي گران قيمت و لوکس ديگر آرزو نباشد و تنها با خريد تور ارزان کيش مي توان آنچه را که آرزو داشتيم به دست بياوريم چرا که لوکس ترين و قيمتي ترين ماشين ها امروزه به جزيره کيش وارد شده است و ما به راحتي با قيمت ارزان و بدون هيچ شرايط خاصي ميتوانيم با اين خودرو ها در بهترين نقطه دنيا در جزيره ماشين سواري کنيم 

 

 

 

 

در حالي که با شروع فصل پاييز و اتمام تعطيلات تابستاني از تب و تاب سفرها کاسته شده هنوز برخي از شهرهاي ايران مسافر خاص خود را دارد و ان هم به علت داشتن تفريحات ويژه اي که مانند آن در شهرهاي ديگر يافت نمي شود    .
 
يکي از اين مکان ها که جاذبه زيادي براي گردشگري دارد جزيره کيش است که در کنار مناطق تفريحي و گردشگري و بازارهاي خريد متنوع پيست خوبي براي رانندگي با آخرين مدل خودروهاي سال است، خودروهايي که صداي اگزوزشان سکوت و آرامش جزيره را براي دقايقي از بين مي‌برد  . 

نکته قابل توجه اين است که خودروهاي موجود در جزيره براي مرفهين بي درد ساکن جزيره نيست و هر مسافري مي تواند با پرداخت مبلغي لذت سواري با اين خودروهاي آخرين سيستم را بچشد و در خيابان هاي خلوت قانون مدار جزيره سواري کند. 

در اين ميان شرايط خاصي براي دريافت اين خودروها نياز نيست تنها داشتن يک کارت ملي و مبلغ کرايه خودرو کفايت مي کند و نکته قابل توجه اينجاست که اين موسسه هاي کرايه خودرو، داشتن گواهينامه را ملزم نمي دانند ولي شروطي براي در اختيار گذاشتن خودروها مي گذارند که مشتري را پشيمان مي کند که در هنگام توقف خودرو توسط پليس،جريمه و هزينه تمام ساعات خواب خودرو بايد توسط مشتري پرداخت شود. 

 در اين جا از دريافت چک به اندازه مبلغ واقعي خودرو خبري نيست هر چقدر پول بيشتري پرداخت کني لذت سواري با خودرو بهتري را تجربه ميکني که قيمت اجاره اين خودروها از 150هزار تومان براي 12ساعت شروع و تا 600 هزار تومان ادامه دارد و هزينه کرايه برخي مدل هاي جديد به بيش از يک ميليون تومان مي‌رسد. 

اين خودروها از فورد گرفته تا کياسراتو به ترتيب گران‌ترين و ارزان ترين کرايه را دارند. درآمد يکي از اين موسسه هاي کرايه اتومبيل روزانه از 10ميليون تومان شروع و در ايام نوروز تا30 ميليون تومان ادامه دارد و به گفته مسئول کرايه اين خودروها تمام خودروهاي موسسه يا مربوط يک شرکت خاص است يا اينکه يک نفر مالک تمام آنها است که با توجه به مبلغ کرايه در طول يک سال مي‌توانند مبلغ کل ماشين را از اجاره به جيب بزنند. 

بر اساس گزارش تيم خبر گردي مانلي، برخي شهرهاي کشور باتوجه به ورود گردشگر راه‌هاي زيادي براي کسب درآمد پيش‌رو دارند که در اين بين با توجه به سرمايه، ممکن است درآمد ميليوني را در کمترين زمان نصيب خود کنند. 

 تا چند سال پيش، اتومبيل‌هايي از قبيل کوروت و فورد موستانگ، بهترين‌هاي کيش بودند تا جايي که مردم اگر اين جواهرات کمياب را مي ديدند، از عکس گرفتن در کنار آن‌ها دريغ نمي کردند. اما امروزه کار به جايي رسيده که شايد در هيچ جاي دنيا نسبت فضا و جمعيت به تعداد فورد موستانگ و کامارو، به گرد پاي کيش هم نرسد. به جرات مي‌توان گفت از هر 10 اتومبيلي که از جلو چشمان‌تان عبور مي‌کند، حداقل يک دستگاه از آن‌ها، موستانگ يا کامارو است.چند سالي است که سيل عظيمي از اتومبيل‌هاي جديد، معروف و گران‌قيمت در حال وارد شدن به جزيره است. به ياد دارم که در نزديکي سال 2009، شماره پلاک اتومبيل‌ها، ارقام مياني 16 هزار بود اما در عرض اين چند سال، به‌قدري اتومبيل وارد شده است که پلاک شماره 22 هزار هم به فروش رفته است و رفته رفته به شماره 23 هزار نزديک مي شويم. طي چند ماه گذشته، اتومبيل‌هايي به کيش وارد شده است که همگي از شاهکارهاي صنعت اتومبيل‌سازي هستند و براي اولين بار است که اين اتومبيل‌ها در ايران و کيش وارد مي‌شوند. در نوشتار زير، مختصرا به معرفي يکايک آن‌ها مي پردازيم.

تور ارزان استانبول|تور ارزان مشهد|تور ارزان دبي|تور ارزان کيش

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش|تور چارتر کیش|مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 15 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');