فستیوال خرید دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبي(فستيوال خريد دبي)

بهترين زمان ممکن براي خريد در دبي زماني است که اين فستيوال ها برگزار ميشود و همه به راحتي بي آنکه بخواهند هزينه هاي زيادي بابت يک برند معروف بدهند را ميتوانند در اين فستيوال خريداري نمايند تمام برند هاي معروف در اين فستيوال شرکت ميکنند و همه اجناس خود را با ارزانترين قيمت ها ميگذارند با خريد تور ارزان دبي در اين فستيوال شرکت کنيد.


يکي از جاذبه هاي تور ارزان دبي نه تنها براي ايرانيان بلکه براي تمام گردشگران "خريد" است در تمامي ايام سال پذيراي مشتريان هستند اما در ايام خاصي از سال با برگزاري جشنواره هاي ويژه اين مراکز خريد رونق بيشتري ميگيرند و به بهشت خريداران مبدل مي شوند . جشنواره? خريد دبي که هرسال در فصل زمستان برگذار مي شود يکي از بزرگترين و معروفترين جشنواره هاي خريد در جهان و مخصوصا خاور ميانه است . اين جشنواره بزرگ خريد که در دبي به ليالي دبي يا مهرجان نيز مشهور است پاي حدود 3 ميليون گردشگر را در مدت زمان جشنواره به دبي باز مي کند.


فستيوال خريد دبي براي اولين بار در سال 1996 توسط دولت دبي و به عنوان يک رويداد بزرگ در خرده فروشي و ترويج تجارت در دبي برقرار گرديد که از آن سال روز به روز رشد قابل توجهي را داشته است و هر ساله به شرکت کنندگان و بازديدکنندگان اضافه گرديده است به طوريکه در حال حاضر ميليونها نفر از اين برنامه و فستيوال بازديد ميکنند و ميتوان گفت اين جشتواره بهترين زمان خريد در دبي بشمار مي آيد.


در جشنواره دبي با شعار يک خانواده - يک جهان-يک جشنواره بازديدکنندگان مي توانند محصولات برترين برندها و کارخانه هاي مختلف دنيا را در اين نمايشگاه با ارزانترين قيمت تهيه نمايند زيرا شعار دولت دبي بر اساس هدف واردات و فروش بدون ماليات و سعي در جذب بازديدکنندگان و ورود فروشندگان به اين منطقه تجاري را دارد . در طول يک ماه جشنواره خريد علاوه بر خريد محصولات ارزان تا 75% تخفيف از فروشگاههاي معتبر ميتوانيد از برنامه هاي سرگرم کننده اين جشنواره مانند موسيقي ، آتش بازي ، اجراهاي شبانه ، نمايش فيلم و تئاتر ، اجراهاي خياباني انواع نمايشکاههاي گل و محصولات جانبي ، تورهاي گردشگري و صدها برنامه تفريحي ديگر نيز استفاده نمائيد . در طول جشنواره خريد دبي هفته مد دبي نيز برگزار ميگردد که در آن جديدترين انواع مدهاي سال براي علاقه مندان ارائه ميگردد . پيشنهاد ميکنم اگر در ايام جشنواره به اين شهر سفر مي کنيد در هتل هاي دبي در نزديکي مارکز خريد مهم اقامت کنيد تا رفت و آمد راحتتري داشته باشيد.

http://manliparvaz.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7/%D8%AF%D8%A8%DB%8C.html
ويژگيهاي فستيوال خريد دبي

از مهمترين ويژگيهاي جشنواره خريد جدا از معافيت مالياتي براي فروشندگان و خريداران و نيز خريد کالاي ارزان ارائه جوايز بسيار ارزنده به برندگان قرعه کشي هاست . جوايزي مانند ماشين LX570 ، جوايز نقدي 100.000 درهمي و انواع سرويسهاي جواهرآلات ، سکه هاي طلا ، 21 کيلو طلا و نيز چندين دستگاه ماشين لگزوس مي باشد که در قرعه کشي به خريداران تعلق مي گيرد . از ديگر ويژگيهاي جشنواره دبي اجراي برنامه هاي کارناوال در مي باشد که توسط گروههاي مختلف ژاپني چيني عربي و روسي برگزار ميگردد .در جشنواره خريد در دبي کودکان هم در نظر گرفته شده اند و در آن توجه ويژه اي به کودکان و خردسالان شده . در طول جشنواره برنامه هاي شاد موسيقي ، تئاتر عروسکي ، برنامه هاي مختلف سيرک ، آتش بازي ، کاريکاتور ، نمايش نور و صدا و دهها برنامه شاد و مفرح ديگر ترتيب داده شده است تا کودکان همپاي بزرگترها از اين برنامه خريد لذت کافي را ببرند.

در کنار برنامه هاي اشاره شده بالا مي توان به بخش خوشمزه و رنگارنگ اين فستيوال يعني جشنواره غذاي فستيوال خريد دبي اشاره نمود که در آن آشپزهاي بين المللي از سراسر دنيا با برقراري مسابقات آشپزي کارگاههاي آشپزي و مسابقات مختلف آشپزي هر ذائقه اي را تحريک مي کنند .
 تور ارزان دبي را از مراکز معتبر خريداري کنيد.

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , تور چارتر دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 13 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');