معجزه باغ دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبي(معجزه باغ دبي)

شما تا بحال فکر کرده ايد که بزرگترين باغ گل جهان کجاست؟باغه گلي که هزاران گونه هاي ناياب گل در آن است و آيا ميدانيد که باغ پروانه که بزرگترين وناياب ترين پروانه ها درآن است کجاست تيم خبرگردي مانلي پرواز اينبار براي شما از بهترين مکان گردشگري دبي مينويسد مکاني که فقط و فقط شما در دبي ميتوانيد آن را ببنيد مسافران تور ارزان دبي ما شما را به مکاني دعوت ميکنيم که روحتان در آن تازه شود و شما بهشت را کاملا در آنجا لمس خواهيد کرد

 

گردش در طبيعت نيرويي دارد که روح و روان شما را آرام مي کند ، تصميم با شماست که کجا برويد اما بعضي مکان ها در دنيا نظير ندارند امروزتيم خبري مانلي  به يکي از همين اماکن بي نظير مي رود. سفري در دنياي رنگارنگ گل ها ، تجربه ي دويدن در باغ هاي گل و ديدن پروانه هاي زيبا ؛ اين تکه از زمين مانند بهشت است. دبي جايي است که بزرگ ترين باغ گل جهان در آن است . اين باغ با افکار شما معجزه مي کند انگار تمام افکار خسته کننده و منفي از شما دور مي شود ، عطر پيچيده در باغ از اين مطلب هم استشمام مي شود.

اينجا رنگارنگ ترين نقطه دنياست …

باغي پر از گل ، رنگ و عطر گياهان خوشبو ، شايد براي لحظه اي گمان کني که در يک مکان استوايي خوش آب و هوا و سرسبز هستيم ! اما باور کنيد اينجا وسط کوير است…

در دبي هستيم ، شهر  صحراها. در اين دل کوير و زير اين آفتاب سوزان ، باغي پر از گل منتظر تو است تا خنکي و زيبايي اش را به تو هديه کند.

خود را به دست زيبايي ها بسپاريد و همراه با ما قدم زدن ميان گل ها را آغاز کنيد از زير گذرهايي که آکنده از گل است عبور مي کنيد ،  و براي چند لحظه به هيچ چيز جز عطر گلها نينديشيد چرا ک شايد ديگر چنين حسي را تجربه کنيد ، چرا که امروز در بزرگترين باغ گل دنيا هستيم ؛ اينجا رنگارنگ ترين نقطه دنياست

باغ معجزه دبي در محيطي بسيار زيبا با گل هاي درخشان در وسط صحرا از ديدني هاي دبي است که موجب شگفتي مسافران  تور ارزان دبي مي باشد.اين پارک که در روز ولنتاين 2013 راه اندازي شد.

 

باغ معجزه دبي Miracle Garden Dubai در محيطي بسيار زيبا با گل هاي درخشان در وسط صحرا از ديدني هاي دبي است که موجب شگفتي گردشگران دبي مي باشد.اين پارک که در روز ولنتاين 2013 راه اندازي شد. با گل روي زمين و حلقه هاي قوسي و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 ميليون گل دارد.اين باغ در حال حاضر نامزد براي ثبت رکورد گينس بخاطر طولاني ترين ديوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبيعي در باغ معجزه وجود دارد.

هر منطقه داراي طرح هاي محوطه سازي عمودي و افقي خاص هر گردشگاه است، که قوسي شکل است و مسير با ميني چتر سايه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم هاي گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضاي باز، سرويس بهداشتي، وضو خانه و نمازخانه همگي از امکانات اين باغ هستند.

تور ارزان دبي را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , تور چارتر دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 12 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');