امینو در استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول(امينو در استانبول کجاست)

تيم خبرگردي مانلي هر بار براي شما از جاذبه هاي مختلف استانبول مينويسد و هر بار سعي دارد تا مکان هاي مختلفي را از استانبول براي شما معرفي کنيدو سعي دارد شما از بهترين مکان ها در اين شهر با هزينه هاي کم ديدن نماييد با خريد تور ارزان استانبول ديگر نگران هزينه هاي سفر نباشيد و از همه مکان هاي ديدني و گردشگري استانبول ديدن نماييد

 

معروف ترين جاذبه هاي شهر استانبول در منطقه ي سلطان احمد متمرکز شده است چنانچه با تور ارزان استانبول تشريف آورديد حتما از اين منطقه ديدن کنيد ، اما پيش از پرداختن به آن، چشم اندازهايي در Eminonu   وجود داد که ديدن آنها خالي از لطف نيست. در ساعات شلوغي اسکله مملو از افرادي مي شود که از نيويورک و يا از جانب آسيايي از قايق هاي بادي پياده مي شوند. آنگاه فضا با صداي بوق کشتي ها و دودهاي سفيدي که در حرکت يک دوجين کشتي براي يافتن لنگرگاه خالي به وجود مي آيد، پر مي شود. قايق هاي کوچک تر مجهز به اجاق هاي آشپزي و ماهي تابه هاي داغ هستند، حال آن که خدمه اين کشتي ها، براي کارگراني که در زمين هاي اطراف بارانداز ايستاده اند ساندويچ هاي ماهي سرو مي کنند، و به نظر ميرسد که به حرکات متلاطم و شديد آشپزخانه هاي معلق خود بي توجه مي باشند. افزون بر اين فعاليت ها، فروشنده هايي هستند که در رقابت با تجارت گذري آشپزخانه ي کشتي ها، چوب ذرت کبابي و صدف سرخ شده ميفروشند.

ميدان وسيع مقابل پل گالاتا، با مساجد جديد (Yeni Cammi) احاطه شده است. اين مسجد در سال 1597توسطValide Sultan Safiye، مادر Mehmet سوم، سفارش داده شد، اما تا سال 1663تکميل نگرديد و اين مساله باعث شد تا اين بنا به عنوان جوان ترين مسجد کلاسيک استانبول شناخته شود. گذرگاه سرپوشيده سمت راست مسجد، ورودي بازار معروف ادويه است که بازار مصري (Misir Carsisi) نيز ناميده مي شود.

اين بازار چند سال بعد، پيش از ساخت مسجد (Yeni Camii) افتتاح گرديده و از ابتدا عايدي آن صرف تعميرات ساختمان مسجد مي شد. هواي داخل بازار پر از عطر مخلوط سرکه، فلفل - دارچين، گل ميخک و قهوه تازه خرد شده است اين بناي L شکل، 88مغازه دارد که بسياري از آنها هنوز هم به فروش ادويه جات و داروهاي گياهي اختصاص دارند اما ميوه هاي خشک شده و آجيل، Lokum (مايه ي خوشي ترک) ، ميوه ها و گل هاي تازه، چاي سيب و سوغاتي ها نيز اکثر غرفه ها را اشغال کرده اند، اگرچه غرفه ها در خيابان هاي اطراف، اقلام خانگي معمولي بيشتري مي فروشند.

اگر از دروازه ي بازار ادويه در انتهاي اولين راهرو خارج شده سپس به سمت راست بچرخيد، مسجد رستم پاشا (Rustem Pasa Cemmi) را در مقابل خواهيد ديد که مناره هايشي از خيابان باريک پشتي ديده مي شود. اين يکي از کوچکترين و همچنين زيباترين آثار سينان است. نماي داخلي، کاملا با کاشيهاي Iznik دوران قديم با طراحي هاي آبي، فيروزه اي و ارغواني رنگ هندسي و گلدار پوشيده شده است.

 

تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول\"تور چارتر استانبول\"بلیط ارزان استانبول\"تور لحظه اخری\"مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 11 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');