بهترین زمان سفر به کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کيش(بهترين زمان سفر به کيش)

چند سال تجربه کاري ما در خصوص کيش به ما اين جرات را مي دهد که بگوييم تور کيش تخصص ماست. شما مي توانيد بهترين قيمت هاي تور کيش و اقامت در کيش را از ما استعلام نماييد و بدون شک سعي ما بر اين است که بهترين خدمات را به شما ارائه نموده و خاطرات خوشي را براي شما ثبت نماييم  .

 

جزيره زيباي کيش با داشتن جاذبه هاي گردشگري و اماکن تفريحي و ديدني سالانه ميزبان بيش از يک ميليون گردشگر داخلي و خارجي مي باشد.اين جزيره يکي از بهترين گزينه هاي سفرهاي داخلي براي کوتاهترين تعطيلات است آب و هواي کيش گرم و شرجي است و از اواخر خرداد تا شهريور‌ماه هواي آن بسيار گرم و مرطوب مي شود.تجربه مسافرتها به جزيره زيباي کيش نشان مي دهد جزيره زيباي کيش در زمستان هوايي بسيار مطلوب دارد. آنقدر هوا در اواخر بهمن خوب است که حتي مي توان تني به آب زد و در خليج فارس شنا کرد. با تو جه به تعطيلات تابستاني و دوست داران طبيعت شايد افرادي تمايل به سفر به اين جزيره زيبا را داشته باشند اما در اين فصل هوا خيلي گرم ميشود و نميتوان لذت زيادي از سفر برد لازم به ذکر است که در اين فصل قيمت هتل هاي کيش,بليط هواپيما,تور کيش و اجناس به شدت ارزانتر از ديگر فصل هاي سال است و ميتوانيد از تخفيف هاي فوق العاده برخوردار شويد.همچنين فصل پاييز نيز با هوايي معتدل و دريايي آرام يکي از بهترين فصل هاي جزيره کيش است.

اما در مورد خود کيش نيز چند جمله مينويسيم که خالي از لطف نيست در باره ساحل زيباي نقره اي اين جزيره  آفتابي درخشان، آسماني آبي، آب هايي نيلگون، هوايي پاک و آرامشي بي نظير، جزيره کيش را به مرواريد خليج فارس تبديل کرده است. يکي از شگفتي هاي جزيره مرجاني کيش، سواحل آن است، سواحلي نقره فام.اما از کشتي يوناني در جزيره کيش ميتوان چنين نوشت ،کشتي يوناني يکي از جاذبه‌هاي گردشگري جزيره کيش است. اين کشتي در 4 مرداد 1345 در نزديکي روستاي «باغو» به گِل نشست. اين کشتي در سال 1322 توسط شرکت ويليام هميلتون در گلاسکو ساخته شد. وزن کشتي در هنگام ساخت 7061 تن و طول آن 136 متر بوده است. اين کشتي بين مالکان انگليسي و ايراني مختلفي دست به دست شده بود و آخرين مالک آن يک يوناني بود.

شهر زيرزميني کاريز جزيره کيش در خليج فارس تاريخ ديرينه از معماري ها ي سنتي را در خود جاي داده است. حتي گاهي اين جزيره زيبا را شبيه به ميامي معرفي کرده اند . زيرا داراي سواحل مجلل و مرکز خريد ها ي زيباي است.
اگر از تور ارزان کيش مانلي پرواز استفاده کنيد خدماتي متفاوت خواهيد ديد
در جزيره کيش قناتهاي که از قدمت 2500 ساله بر خوردار است توانسته زيباي منحصر به فردي به شهر کيش بدهد. امروزه مجموعه قنات کيش را به يک شهر زير زميني بسيار زيبا تبديل کرده اند که آن را کاريز کيش معرفي مي کنند.در اين شهر زير زميني غرفهاي صنايع دستي ايران و جهان - رستورانهاي سنتي و جديد -موزه سالن آمفي تئاتر - سالن کنفراس -کالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود . شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد.سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است

 

تور ارزان کيش را از مراکز معتبر خريداري نماييد

تور ارزان کيش|تور ارزان مشهد|تور ارزان دبي|تور ارزان استانبول|





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش"تور چارتر کیش"مانلی پرواز"تور لحظه اخری"بلیط ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 11 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');