نمايشگاه شهر ايده ال در کيش برگزار ميشود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان کيش (نمايشگاه شهر ايده ال در کيش برگزار ميشود)

هفتمين همايش و نمايشگاه شهر ايده آل از 27 تا 30 آذر ماه در جزير کيش، ميزبان مديران و فعالان حوزه شهري خواهد بود با خريد تور ارزان کيش به ديدن نمايش جديدترين دستاورد هاو توليدات شرکت ها،موسسات و سازمان ها در حوزه مديريت و خدمات شهري ارائه ميشود 

مدير اجرايي اين رويداد گفت: نمايشگاه اين رويداد بزرگ از 27 تا 30 آذر ماه طي چهار روز در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي جزيره کيش برپا و همايش آن نيز طي در 28 و 29 آذر برگزار مي شود.

 

 

 

مهدي عاطفي با بيان اينکه شهرداران و شوراهاي شهري سراسر کشور ميزبان اين نمايشگاه خواهند بود، افزود:در همايش و نمايشگاه شهر ايده آل شهرداران و اعضاي شوراي شهرها،مديران سازمانها ،مهندسان ،مشاوران شرکت ها و ديگر فعالان حوزه شهري کشور گرد هم مي آيند تا علاوه بر تبادل اطلاعات،دانش و فناوري زمينه به کارگيري جديدترين روش هاي توسعه همه جانبه شهري را فراهم کنند.

وي گفت: در هفتمين نمايشگاه شهر ايده آل؛ شرکت کنندگان در حوزه هاي مبلمان شهري،حمل و نقل و ترافيک،مديريت و خدمات شهري،راه و شهرسازي ،آتش نشاني ،فضاي سبز،روشنايي و نور پردازي،تبليغات شهري و زيباسازي، فناوري اطلاعات، بازيافت و تبديل مواد؛ تازه ترين توليدات و دستاوردهاي خود را ارائه مي کنند.

عاطفي افزود: ايجاد تعامل بين عرضه کنندگان و تجهيزات،خدمات و فناوري مورد نياز در يک شهر ايده آل با دست اندرکاران مديريت شهري اعم از شهرداران ،شوراهاي شهر،استانداران ،پيمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقاي مديريت شهري ،ارائه الگو هاي شهر هاي ايده آل ،انتقال فناوري روز دنيا و دانش در حوزه مديريت شهري؛ مهم ترين اهداف برگزاري هفتمين نمايشگاه شهر ايده آل است.

وي گفت: از نکات مهم اين دوره از برگزاري نمايشگاه و همايش شهر ايده آل، حضور فعال پارک هاي علم و فناوري و شرکت هاي دانش بنيان حوزه مديريت شهري است. در اين رويداد بزرگ همچنين شهرداريها با ارائه فرصت هاي سرمايه گذاري و گردشگري و ارائه دستاوردها و تجارب خود در تمامي حوزه ها به مخاطبين در نمايشگاه شرکت خواهند کرد.

عاطفي در مورد برگزاري نشست ها و کار گاه هاي تخصصي در طول برگزاري اين رويداد افزود: دو نشست تخصصي با حضور مديران سازمان هاي پارکها و فضاي سبز و همچنين نشست ويژه سرمايه گذاري در حوزه گردشگري و مناطق نمونه با همکاري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري برگزار خواهد شد با خريد تور ارزان کيش از اين نمايشگاه صنايع دستي ديدن کنيد 

علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر هفتمين همايش و نمايشگاه شهر ايده آل مي توانند به پايگاه اينترنتي www.idealcity.ir مراجعه کنند و يا با شماره تلفن هاي 14 و 88578913-021 ستاد برگزاري نمايشگاه تماس بگيرند.

تور ارزان کيش را از مراکز معتبر خريداري کنيد

تور ارزن کيش|تور ارزان دبي|تور ارزان استانبول|تور هوايي مشهد

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور لحظه آخری , بلیط ارزان کیش , تور چارتر کیش , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 10 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');