گلف در استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول(گلف در استانبول)

گلف يکي از بازي هايي است که وقتي ياد بگيرين ديگه دوست ندارين به جز اين بازي بازي ديگه اي را بکنيد چون اين بازي اول اينکه در فضاي باز و طبيعت انجام ميشه که همين طبيعت خودش يک تفريح است دوما اين که اين بازي باعث ميشه که شما تمرکز داشته باشين ويه جورايي باعث تمرکز ذهن در همه حالات ها ميشه هم فکري و  هم تحرکي است و اين بازي در استانبول در يک باشگاه ورزشي بسيار زيبا است که اين باشگاه طبيعت بسيار زيبايي دارد با خريد تور ارزان استانبول اين بازي را از دست ندهيد.

 

 

 

اگر مي خواهيد با تور استانبول به ترکيه سفر کنيد يکي از تفريحات استانبول که برايتان بسيار لذت بخش خواهد بود ، گلف است. کلاس سيس گلف و باشگاه کشور تنها باشگاه هاي گلف در استانبول هستند که محل اقامت در اختيارتان قرار مي دهند. گلف از جمله ورزش‌ها و بازي‌هاي فضاي آزاد است که در آن بازيکنان به طور فردي يا تيمي به‌وسيله چوب‌هاي مخصوص توپ کوچکي را درون سوراخي در زمين مي‌اندازند . به طور کلي گلف پرتاب يک توپ از نقطه آغاز بازي به درون يک سوراخ است که به‌وسيله يک يا چند ضربه پياپي و بر طبق قوانين مشخصي صورت گرفته باشد در کل ميشه گفت که اين بازي کمک به ذهن است. 

کلاس سيس گلف و باشگاه کشور زندگي را در ميان درختان بلوط و دور از استرس زندگي شهري تجربه کنيد. جايي که همه اطرافتان سبز است و فعاليتهاي متعددي در دسترس شما هستند و بسيار آرام بخش مي باشد.اين باشگاه ها از جاهاي تفريحي ترکيه مي باشند که گردشگران بسياري را به خود جلب مي کند. اين باشگاه  در تمام طول سال باز است و داراي 105 اتاق  ، 6 سوئيت و 2 سوئيت بزرگ ، 2 استخر در فضاي باز ، 1 استخر سرپوشيده، آبگرم و مرکز سوارکاري ، همچنين يک محدوده رانندگي 225 متراست . بوي درختان بلوط که در اتاق ها مي پيچد ، همراه با ديدن زمين هاي گلف در دل طبيعت اقامتي شيرين و به ياد ماندني را در استانبول برايتان مي سازد.

تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان کیش , تور چارتر کیش , تور لحظه آخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 8 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');