خانه اپرا دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبی (خانه اپرا)


دبی علاوه بر تمام مکان های گردشگری که دارد یه خانه اپرا دارد که این مکان یک سازه ی بی نظیر است که از هنر و معماری کلاسیک درست شده که بسیار توریست ها را جذب خودش میکند این مکان یک آثار هنری بسیار بی نظیر است رفتن به دبی و دیدن این مکان واقعا جزو واجبات است با داشتن تور ارزان دبی به این مکان بی نظیر سر بزنید

خانه اپرا یکی از متفاوت ترین جاذبه های گردشگری در دبی است که همه روزه محل بازدید عموم است. این بنای زیبا و خوش ساخت در مساحتی به اندازه ی ۷۰ متر مکعب ساخته شده است. در این بنا با در هم آمیختن هنر و معماری کلاسیک بناهایی با شکل و معماری خاص و طرح و رنگ جالبی ساخته اند. اپرا در واقع یک سازه ی خاص و منحصر به فرد است که به هدفی وِیژه ساخته شده است.  


از بیرون اگر این بنا را تماشا کنید از معماری مدرن آن لذت خواهید برد. اما در داخل این بنا محیطی آرامش بخش می توانید تجربه کنید. سالن تئاتر و دوقله ساختمان اپرا در این محل وجود دارد که کلیت بنا را تشکیل داده اند. این قله ها با شیب ملایم به سمت پایین آمده تا به زمین برسند با خرید تور ارزان دبی از دیدن این مکان لذت ببرید.

http://manliparvaz.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7/%D8%AF%D8%A8%DB%8C.html

ورودی های دالبری شکل این بنا به سه مورد می رسد. در این محل، سالن تئاتر، گالری هنری، خانه اپرا، مدرسه هنرهای نمایشی وجود دارد. علاوه بر همه این ها برای جذب توریست یک هتل مجلل نیز متعلق به اپرا ساخته شده است. طرح این بنا از سواحل شنی و امواج زیبای آب های دریا گرفته شده است. آرامش اقیانوس و در آمیختگی آن با این بنا باعث شده که توریست ها احساس آرامش عجیبی پیدا کنند.


تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری کنید





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , تور چارتر دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 6 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');