سفر به فتحیه استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول (سفر به فتحیه)


همیشه غروب آفتاب برای همه زیبا و شکوه انگیز است و اگر دیدن این صحنه بر روی کشتی در دریای مرمره باشد که دیگر واقعا بی نظیر است هر چقدر از این مکان برای شما تعریف کنم کم است با خرید تور ارزان استانبول از این سفر نهایت لذت را ببرید

 

در سفر به ترکیه، بر روی نقشه می توانید سواحلی فیروزه ای و بسیار زیبا را مشاهده کنید که از سواحل ترکیه می باشند. این سواحل دارای چشم اندازهای زیبا و چشم گیر می باشند و با سفر به فتحیه این تصویر روی نقشه به واقعیت می پیوندد و تصویری زیبا را در ذهن شما پدید می آورد که بسیار دیدنی و زیبا می باشد.


مناظری زیبا و نیز منظره ای باور نکردنی و دیدنی از غروب آفتاب در این سواحل که بسیار آرامش بخش و جذاب می باشد. درباره تعداد جمعیت این منطقه ساحلی این گونه باید عارض شد که این منطقه بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی دارای ۶۸۲۸۵ نفر بوده است و در سال ۲۰۰۹ این جمعیت نیز به ۷۰۲۹۹ رسیده است.

در سفر به فتحیه علاوه بر این که از مناظر رویایی آن لذت خواهید برد، نیز از رستوران ها، کافه ها، و مغازه های جذاب و فریبنده آن هم لذت بسیار خواهید برد. مغازه هایی که با دیدن آن ها وسوسه خواهید شد و به سمت آن ها خواهید رفت.


هم چنین محلی مناسب برای استراحت و خوش گذرانی می باشد. پیشنهاد می کنیم که یک قایق ( قایق بادبانی چوبی سنتی) برای سفر به فتحیه، سفر دریایی و گشت و گذار در فتحیه، کرایه کنید و در آ ن اطراف گشتی بزنید و آفتاب بگیرید !


اطلاعات دیگری که درباره سفر به فتحیه، این سرزمین به اصطلاح دست نخورده و زیبا، درباره خلیج فتحیه است که دارای جزایر کوچک و بزرگ می باشد که در دریای مدیترانه واقع شده است. پشت فتحیه جنگل های کاج قرار گرفته است و مقابل آن به سمت شمال باز می باشد. این منطقه زیبا از مزارهای سنگی و مقابل قلعه به یک سطح اراضی مسطح و از کاراگوزلرها به طرف دریا توسعه یافته است.


درباره سفر به فتحیه در افق این شهر را جزایر شوالیه و کوه های مقابل تشکیل می دهد. این خلیج زیبا با آثاری از پرس ها، لیکاها، کاریاها و رومی ها است، شناخته شده می باشد. غنای فرهنگی، زیبایی های طبیعی و جغرافیایی بی نظیر ، این شهر را به یکی از مراکز مهم گردشگری تبدیل کرده است .


آب و هوای این منطقه ساحلی زیبا :

قبل از سفر به هر مکانی بهتر است درباره آب و هوای آن منطقه نیز بدانید، آب و هوای این ساحل در تابستان گرم و خشک و در زمستان ها معتدل و بارانی می باشد. اگر علاقمند آب و هوایی مدیترانه ای هستید می توانید آن را در این منطقه تجربه کنید.

اماکن دیدنی :

http://manliparvaz.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84.html

۱.جزیره کشتی ها

بروی این جزیره که بوسیله قایق از دریای مرمره و یا گردشگاه گمیلر به آن رفت و آمد میشود آثار کلیسا و ساختمانهای متعلق به دوره بیزانس که در بین قرون پنجم و یازدهم ساخته شده دیده میشود. بعلت اینکه این مکان یکی از مراکز انتشار مسیحیت بوده است اهمیت خاصی دارد . این جزیره که به نام St.Nicolas نیز نامیده می شود یکی از ایستگاههای تور آبی است.


۲.Letoon 

در ۵۵ کیلومتری فتحیه ساخته شده و مرکز دینی فدراسیون لیکا میباشد.با داشتن سه پرستشگاه که بنام خدایان لتو، ارتیمس و آپولون ساخته شده مشهور می باشد .درلتون که حفاریهای باستانشناسی آن از سال ۱۹۶۲ آغاز گردیده کلیساهای مربوط به دوران اول مسیحیت نیز کشف شده است.


تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خریداری کنید.

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , بلیط ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , مانلی پرواز , تور لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 6 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');