بام مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مشهد مقدس صرفا فقط برای زیارت نیست و جاذبه های گردشگری و تفریحات بسیاری دارد. این کلانشهر هرروز میزبان بسیاری از گردشگران تور مشهد میباشد که به این شهر سفر کرده اند. حال که در ماه اسفند هستیم حتما در حال برنامه ریزی برای تعطیلات فروردین هستید و میخواهید دور از شلووغی و هوای آلوده تهران باشید اما اگر نمیدانید کدام گزینه از شهرهای ایران عزیزمان براینوروز97 مناسب میباشد همراه ما باشید...

 norozmashhad بام مشهد

تور مشهد هرسال زمان سال تحویل طرفداران بسیاری دارد و همه دوست دارند لحظه ای که سال تحولی میشود را در جوار آقا امام رضا (ع) باشند. چرا که حال و هوای حرم مطهر در این هنگام بسیار دیدنی میشود و نظر همه را به خودش جلب میکند.

 
mashhadbam بام مشهد

به شما تبریک میگوییم! آقا امام رضا (ع) به شما نظر کرده و شما را طلبیده...! میتوانید با انتخاب پکیج تور مشهد نوروز 97 به دیدار ایشان بروید و یک دل سیر زیارت کنید. برای مسافران ارجمندمانتور زمینی مشهد را با درجه یک ترین قطار و  تور هوایی مشهد را با امن ترین پرواز در نظر گرفته ایم چرا که میخواهیم در کمال آرامش و راحتی، سفری خوش و مقرون به صرف را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: بام مشهد , تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور مشهد نوروز97 , تور مشهد لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 16 اسفند 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');