در تور کیش نوروز 97 چه کنیم ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

در تور کیش نوروز 97 چه کنیم ؟

 بهتر است که در ابتدای امر به معرفی جزیره کیش بپردازیم و سپس یک برنامه ریزی 3 شبه برای مسافران تور کیش داشته باشیم. جزیره کیش از توابع بندر لنگه در جنوب ایران، آب‌های خلیج فارس واقع شده است. از آنجایی که آب و هوای جنوب ایران گرم است پس تعجبی ندارد که آب و هوای جزیره کیش گرم و مرطوب باشد. اگر می‌خواهید بدانید که بهترین زمان سفر به جزیره کیش چه زمانی است باید بگویم که بهترین زمان استفاده از تور ارزان کیش در فصول پائیز و زمستان و البته بهار تا اواسط اردیبهشت است. پس می‌توان گفت که تعطیلات نوروز بهترین زمان خواهد بود تا بدور از غوغا های شهری به جزیره کیش سفر کنید و از تمام لحظات تور کیش نوروز 97 خود لذت ببرید. اگر مسافران تور کیش نوروز 97 مانلی پرواز باشید پس هیچ نگرانی بابت پرواز و رزرو هتل نخواهید داشت، چون مانلی و کارکنانش بهترین هتل‌ها و پروازها را برای سفر به جزیره کیش به شما پیشنهاد می‌دهند. البته اگر بخواهیم بهترین هتل‌های کیش را معرفی کنیم هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل شایگان، هتل شایان، هتل ویدا و ... است.

روز اول از تور کیش نوروز 97

بعد از خوردن صبحانه باید از هتل بزنید بیرون چون اصلا خوب نیست که در سفر تور کیش باشی و کیش  گردی نداشته باشی. بنظرم اگر خورشید گرما اذیتتون نمی‌کنه حتما به کنار ساحل برید. بهتره که روز اول و با هیجان آغاز کنید. می‌تونید به نزدیکی ساحل برید و از مکان‌های  تفریحی که در نظر گرفته شده، انواع مختلفی از وسایل تفریحی و آبی را کرایه کنید. در صورت امکان تخفیف بگیر چون در نوروز 97 هستیم حتما قیمت ها از روزهای عادی گران هستند. بعد از تفریحی در یکی از فست فودهای کنار ساحل و یا رستوران‌های معروف کیش، مثل بابا قدرت و شاندیز و غیره نهار و نوش جان کنید. البته بهتره که همچنین رستوران‌ها را برای شام در نظر بگیرید چون برخی از آنها دارای موسیقی زنده هستند که خیلی هیجان انگیز میشن، به خصوص اگر یک غذای ایرانی و اصیل خوب هم نوش جان کنید.

shatel-6 در تور کیش نوروز 97 چه کنیم ؟

 روز دوم از تور کیش نوروز 97

روز دوم دیگه وقتشه که از مکان‌های دیدنی و تاریخی کیش دیدن کنید. پس از شهر قدیمی کیش، شهر باستانی حریره شروع کنید. بعد از آن به قنات زیر زمین جزره برید و در کافی شاپ آنجا یک نوشیدنی خنک نوش جان کنید. دیگه  بعد از گشت و گذار در نزدیکی غروب به سمت کشتی یونانی جزیره کیش حرکت کنید. حتما قبل از غروب خورشید اونجا باشید. در غیر اینصورت بهترین منظره را از دست خواهید داد. در کشتی  کنار کشتی یونانی حتما از غروب خورشید عکس یادگاری داشته باشید. چون امکان نداره ایرانی باشی، تور کیش رفته باشی د از این منظره شگفت‌انگیز عکس نداشته باشید. شب هم می‌تونید به اسکله بزرگ کیش برید از دیدن دریای خلیج فارس لذت ببرید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: در تور کیش نوروز 97 چه کنیم ؟ , تور کیش , تور ارزان کیش , تور کیش نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 15 اسفند 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');