تور استانبول ویژه بهار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور استانبول ویژه بهار

بهار 97 فصلِ آغاز سفرهاست! سفرهایی که میتوانند بهترین خاطرات زندگیتان را برایتان رقم بزند... تعطیلات فروردین فرصت مناسبی میباشد تا در این فصل رویایی و زیبا به شهرها و یا کشورهایی بروید و با فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه آشنا شوید. برای نوروز 97 برنامه ریزی کرئه اید؟ میدانید اگر همین حالا بلیت یا تور مقصد مورد نظرتان را تهیه کنید، به نفعتان خواهد بود؟! چرا که مانلی پرواز پیش فروش تورهای داخلی و خارجی، ویژه بهار شروع کرده است و با درصدی تخفیف به فروش میرساند.

 
travels-family تور استانبول ویژه بهار

 

خرید اجناس ترک، با قیمتی باورنکردنی! (تور استانبول نوروز97)

اگر برای سفرهای نوروزیتان تور استانبول را انتخاب کرده اید، باید برای این انتخاب صحیح، شما را تحسین کنیم، چرا که آب و هوای استانبول در نوروز واقعا عالی و خوب است و اینکه میتوانید از اجناس تخفیف خورده برندهای ترک استانبول خرید کنید. خریدهایی که واقعا زیبا و با کیفیت هستند. زمان استفاده از تور استانبول نوروز 97 میتوانید از برند زارا، بربری، میومیو، پیرکاردین، سوآری، منگو، ماسیما دوتی، ال سی واکیکی، لویس، بنتون، فلورمار، آدیداس، نایک، سامسونگ، بوش، ال جی، زیمنس خرید کنید این اجناس با %70 آف به فروش میرسند.

 istanbul-shopping تور استانبول ویژه بهار

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




:: برچسب‌ها: تور استانبول ویژه بهار , تور استانبول , تور ارزان استانبول , تور استانبول نوروز97 , تور استانبول ویژه نوروز ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 13 اسفند 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');