تور گروهی مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تا به حال به صورت گروهی به مشهد مقدس سفر کرده اید؟ میدانید گروهی سفر کردن به هرجا لذت بخش تر است و میتواند خاطراتی خوش و فراموش نشدنی در عین حال ارزان را برایتان رقم بزند؟ هرساله گروه زیادی از توریست ها با تور مشهد به این شهر مقدس سفر میکنند و کلان شهر مشهد میزبان بسیاری از گردشگران میباشد. در حال حاضر مانلی پرواز تخفیف ویژه ای برای گردشگران تور گروهی مشهد در نظر گرفته است. شما با استفاده از پکیج تور ارزان مشهد میتوانید سفری کم هزینه و مقرون به صرف داشته باشید و به زیارت آقا امام رضا (ع) بروید. این روزها تور گروهی مشهد به صرف تر از دیگر تورهای تک نفری مشهد میباشد.


mashhadgp1 تور گروهی مشهد

 

 زمان اقامت در تور مشهد کجا اقامت کنیم؟

محل اقامت برای ما ایرانی ها بسیار مهم است از این جهت ما به شما بهترین هتل های مشهد را پیشنهاد میدهیم که میتوانید خیلی راحت و کم هزینه در این هتل ها اقامت داشته باشید. در هتل های پیشنهادی ما نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر هم مطرح شده اند. پس همراه ما باشید...

هتل اپارتمان آلتون (تور مشهد)

این هتل اپارتمان در خیابان شیرازی 21 بنا شده است، با این که هتل اپارتمان میباشد اما با امکاناتی که دارد به دو ستاره معروف است. هتل آپارتمان التون خارج از محدوده ترافیک میباشد، اگر با ماشین خود به این هتل رفتید میتوانید با خیال راحت ماشینتان را در پارکینگ هتل پارک کنید. رستوران این هتل تا 55 نفر ظرفیت دارد.

امکانات هتل : اینترنت، رستوران، آسانسور، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی شاپ 

alton12 تور گروهی مشهد

 

هتل جوادیه 2* (تور مشهد)

این هتل در خیابان طبرسی واقع میباشد و بسیار به حرم مطهر، فرودگاه، راه آهن نزدیک است. اتاق های این هتل بسیار تمیز میباشد میتواند بهترین انتخاب اقامتتان در تور مشهد باشد. فاصله هتل جوادیه تا حرم مطهر 5 دقیقه، تا ورودی باب الرضا 6 دقیقه، تا ورودی باب الجواد 7 دقیقه، تا ایستگاه راه آهن 10 دقیقه(با ماشین) 

امکانات هتل جوادیه: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، لابی

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: تور گروهی مشهد , تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور مشهد نوروز 97 , تور مشهد نوروز ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 9 اسفند 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');