دبی برای تعطیلات عید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دبی با داشتن شرایط جوی خاصی که دارد در بهار و زمستان و پاییز میشود سفری عالی به این شهر داشت. دبی در بهار بسیار رویایی است چون آب و هوای خوبی که این منطقه در این فصل از سال دارد عالی است نه زیاد هوا سرد است و نه زیاد گرم به همین خاطر است که علاوه بر ایرانی ها که در فروردین ماه که ایام تعطیلاتشان است به این شهر سفر میکنند اروپایی ها نیز این ماه و این فصل از سال را برای تفریحاتشان انتخاب میکنند. 

YAAAAABJRU5ErkJggg== دبی برای تعطیلات عید

 دبی شهر دیدنی ها

دبی نقطه عطفی در تعطیلات امارات متحده عربی است. این شهر از مراکز خرید بالا برخوردار است. جایی که گردشگران برای فروش ، معامله، آفتاب و سرگرمی خانوادگی این کشور را انتخاب میکنند می کنند. دبی برای جاذبه های دیدنی مانند Burj Khalifa (بلندترین ساختمان جهان) مشهور است.پیشرفت سریع در نوسازی و ساخت و ساز هتل های مجلل در دبی بیانگر تعهد شهر برای تبدیل شدن به یک قطب تجاری و فرهنگی است . به هر سمت و سویی در دبی که نگاه کنید حداقل یک آسمان خراش را در افق می‌بینید. برج خلیفه یکی از معروف ترین وشناخته شده ترین آنهاست و با 829 متر ارتفاع بلندترین ساختمان دنیا به شمار می رود .

ABzJAFcRkaBKAAAAAElFTkSuQmCC دبی برای تعطیلات عید

تور دبی نوروز 97

تور دبی را برای ایام تعطیلات میتوانید در ماه اسفند رزرو کنید تا برای روزهای مشخصی که تعطیل هستید هتل مدنظرتان رزرو نشده باشد رزرو تور دبی نوروز 97 را از طریق رزرو آنلاین تور دبی میتوانید انجام دهید و یا با کارشناسان فروش تور دبی تماس حاصل نمایید و تور را رزرو کنید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دبی برای تعطیلات عید , تور دبی نوروز97 , تور دبی , تور ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 30 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');