ببک شیک ترین منطقه استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ببک شیک ترین منطقه استانبول

بِبِک در ترکی به معنای کودک میباشد که در منطقه بشیکتاش در سواحل اروپایی واقع شده است، اگر میخواهید به منطقه تاریخی ترکیه بروید و خوش طعم ترین غذاهای محلی را امتحان کنید به ببک بروید. لوکس ترین خانه ها با معماری های خاص، در این منطقه بنا شده اند. بِبِک منطقه اشراف نشینی است که از قدیم اشراف خاندان عثمانی در این ویلاها سکونت داشته اند. سواحل ببک بهترین جا برای پیاده روی میباشد. اگر حیوان خانگیتان زمان پیاده روی همراهتان هست اصلا نگران نباشید، قسمتی برای پیاده روی حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است. منطقه ببک استانبول، هرساله میزبان گردشگران بسیاری از تور استانبول است.

 bebek-estanbul ببک شیک ترین منطقه استانبول


پارک ببک 

این پارک توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خودش جلب میکند، در سال 1908 احداث شد و به بزرگی 8800 متر مربع میباشد. فضای دلنشین این پار بسیار ارامش بخش است گیاهان تزئینی زیبایی در این پارک وجود دارند.

bebek-park ببک شیک ترین منطقه استانبول
پیاده روی در ببک

شب های ببک واقعا دلنشین و زیباست! اگر دوست دارید بعد از گشت و گذار خوردن یک غذاهی محلی با همسرتان قدم بزنید، کوچه پس کوچه های ببک بهترین جا برای قدم زدن های دو نفره است! آثار تاریخی ببک شامل کنسولگری مصر، مسجدی کوچک میباشد. صبح های خود را با میل کردن صبحانه کنار اسکله و تماشای تنگه بسفر با صدای پرندگان آغاز کنید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: ببک شیک ترین منطقه استانبول , تور استانبول , تور استانبول نوروز97 , تور ارزان استانبول , تور استانبول ویژه بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 29 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');