بهترین ماه برای سفر به ارمنستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بهترین زمانی که میتوانید به ارمنستان سفر کنید چه زمانی است؟

ارمنستان کشوری است که تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سرد دارد. در فصل بهار اگر بخواهید با تور ایروان سفر کنید میانگین هوای این کشور 7 تا 27 درجه ی سانتیگراد میباشد که دمای بسیار عالی و خوب برای سفر و گردش است و تمام زیبایی های ایروان را میتوانید در این فصل ببینید.از آنجایی که ارمنستان کوهستانی است و دریاچه ای زیبا به نام سوان است که در آب و هوای ایروان تاثیر به سزایی داشته است و در فصل بهار نسیمی خنک از کوه ها میرسد که گردش را دو چندان میکند. تور ارمنستان فروردین 97 از تورهای پرطرفدار میباشد،در فصل تابستان حداقل دما 14 درجه سانتیگراد و حداکثر دما 34 درجه سانتیگراد است و در فصل زمستان 30- درجه سانتیگراد و حداکثر 5 درجه سانتیگراد میباشد. قابل ذکر است که این کشور زمستان های بسیار سردی دارد و تابستان های گرم. 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا  کلیک کنید.

Bo5D9DWNSfSeAAAAAElFTkSuQmCC بهترین ماه برای سفر به ارمنستان





:: برچسب‌ها: بهترین ماه برای سفر به ارمنستان , تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');