آیا پاتایا برای سفر خانوادگی مناسب است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در مورد کشور تایلند و به خصوص شهر پاتایا حرف و حدیث‎های زیادی وجود دارد و اسم این شهر تا حدودی با بی بند و باری جنسی و ارتباط جنسی آزاد گره خورده است و احتمالا با شنیدن نام این شهر پیش داوری‎هایی کنیم. این سوال ممکنه برای هر کسی پیش آمده باشد که آیا تایلند و پاتایا فقط برای سفرهای مجردی و آن هم فقط برای مردان مناسب است و محیط این شهر مناسب خانواده‌ها نیست؟ اما در حقیقت این به خود شما بستگی داره که در تور تایلند پاتایا به دنبال چه نوع تفریح و سرگرمی‌ای باشید. 

این واقعیت را که این شهر به خاطر روابط آزادش مشهور شده و تعداد زیادی از توریست‎ها از سراسر دنیا به این دلایل به این شهر جذب می‎شوند را نمی‎توان انکار کرد، اما باید توجه داشت که تایلند فقط در این موارد خلاصه نمی‎شود. تایلند طبیعت بی‌نظیر، سواحل شگفت انگیز و رویایی و آثار باستانی و معبدهایی دارد که نظیرش را در هیچ جای دنیا پیدا نمی‎کنید. اگر تصمیم دارید برای سفر نوروزی امسال تور تایلند نوروز 97 را انتخاب کنید و در سفرتان از پاتایا هم بازید کنید، با ما همراه باشید تا جاذبه‎های توریستی و مکان‎های دیدنی تور پاتایا را که مناسب سفر با خانوده است را شرح دهیم. 

ساحل جامتین پاتایا

اگر می‎خواهید از زیبایی ساحل دریا لذت ببرید و بچه‌هایتان هم با صحنه‌های نامناسب مواجه نشوند بهتر است به ساحل جامتین در خارج از شهر پاتایا بروید که در فاصله نزدیکی از پاتایا قرار دارد و نیاز نیست هزینه زیادی برای کرایه تاکسی بپردازید. فقط 15 دقیقه در ماشین هستید تا از مرکز شهر پاتایا به این ساحل برسید و تفریحات ساحلی را به همراه خانواده تجربه کنید.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

BUK9XF3sPSE9AAAAAElFTkSuQmCC آیا پاتایا برای سفر خانوادگی مناسب است؟





:: برچسب‌ها: آیا پاتایا برای سفر خانوادگی مناسب است , تور تایلند , تور تایلند نوروز , تایلند نوروز97 , تور ارزان تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 19 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');