پارک های آبی آنتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در تور آنتالیا نوروز 97 به کدام پارک‌های آبی آنتالیا برویم ؟

آنتالیا شهری ساحلی در کشور ترکیه است. آنتالیا یکی از پر طرفدارترین شهر‌های ساحلی در کل جهان است، به خصوص تور آنتالیا از تهران و دیگر شهرهای ایران. تور ارزان آنتالیا در فصول گرما سال به خصوص نوروز و تابستان طرفداران بیشتری دارد. به همین دلیل تور آنتالیا نوروز از اواسط بهمن به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید که تعطیلات نوروز خود را در آنتالیا و یکی از هتل‌های آنتالیا اقامت داشته باشید بهتر است هر چه سریعتر اقدام کنید. تور آنتالیا ارزان از آن جهت معروف است که تعداد بیشماری پارک آبی دارد که همگی از بزرگترین و مجهزترین‌ها هستند. در ادامه به معرفی برخی پارک‌های آبی می‌پردازیم تا درتور ارزان آنتالیا لحظات خوشی و پر هیجانی را سپری کنید.


پارک آبی آکوا آنتالیا


بزرگترین پارک آبی آنتالیا، پارک آبی آکوا آنتالیا است.  پارک آکوا در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار دارد. پارک آب آکوا آنتالیا شامل امکانات مختلفی همچون استخر مخصوص برای تمام سنین، موسیقی، مسابقات تفریحی، رستوران و کافی شاپ و سرزمین دلفین‌ها و ... است. هزینه پارک آکوا آنتالیا در فصول مختلف سال متفاوت است به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت و نرخ معین برای تور آنتالیا نوروز97 مشخص کرد. اما اگر بخواهید از لیدر و یا هتل اقامت خود آن را تهیه کنید تقریبا 50 لیر با نهار پارک آبی است. و اگر بخواهید از وبسایت و باجه‌ها خریداری کنید تقریبا 30 لیر است.

 

pihsfk2  پارک های آبی آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی آنتالیا


پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی در شرق شهر آنتالیا و منطقه بلک قرار دارد. البته منطقه بلک آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا بخاطر زمین‌های گلف و هتل‌های بسیار لوکسش معروف است. اما پارک ریکسوس پرمیوم آنتالیا در این منطقه هیجانی شدن سفر آنتالیا خواهد شد. پارک آبی پرمیوم آنتالیا هزینه کمتری نسبت به پارک آبی آکوا دارد. قسمت‌های این پارک شامل: برج تروجان، گیت اصلی، سرسره، آبشار، وسایل بازی، سرزمین دلفین‌ها و … می‌باشد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: پارک های آبی آنتالیا , تور انتالیا نوروز97 , تور آنتالیا نوروز97تور انتالیا نوروز ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 18 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');