خلیج شاخ طلایی استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول (خلیج شاخ طلایی استانبول)

پیوند دریای سیاه و دریای اژه میشه منطقه خلیج شاخ طلایی استانبول که بی اندازه این خلیج زیبا است و یکی از تفریحات استانبول حساب میشه تور ارزان استانبول شما را به راحتی به این مکان تفریحی می رساند.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که منظور از منطقه خلیج شاخ طلایی استانبول چیست .دریای مرمره دریای اندرونی است که در جنوب خاور اروپا و شمال باختر ترکیه قرار دارد و پیوندگاه دریای سیاه و دریای اژه است. و جداکننده بخش اروپایی ترکیه از بخش آسیایی آن است. تنگه بُسفُر آن را به دریای سیاه و تنگه داردانل آن را به دریای اژه پیوند می‌دهد. پهناوری دریای مرمره ۱۱,۳۵۰ کیلومتر مربع است و ژرفترین نقطه آن ۱۲۶۱ متر است.

 

http://manliparvaz.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84.html

دریای مرمره به طور کامل در ترکیه واقع شده و بزرگ‌ترین شهر کناره آن استانبول است.از تفزیحات استانبول ، قدم زدن در اسکله منطقه شاخ طلایی استانبول است . شاخ طلایی مدخلی است که بخش اروپایی استانبول را به دو قسمت تبدیل می‌کند با خرید تور ارزان استانبول به این اسکله زیبا بروید در افسانه‌های یونانی، بیزاس آن را به نام مادرش کروئسا نام گذاشت.این خلیج شیپوری شکل جزو بهترین اسکله های طبیعی در دنیاست که قسمت آسیایی و اروپایی ترکیه را نیز از هم جدا می سازد در اطراف این خلیج ترکیه پارک ها و رستورا ن های زیادی وجود دارد که میتوانید هنگام غروب آفتاب به آنجا بروید و از تماشای غروب آفتاب و منظره بی نظیر لذت ببرید .


تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خریداری کنید





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , بلیط ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , تور لحظه آخری , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 5 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');