تور استانبول با پرواز ماهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

يكى از با كيفيت ترين و پرطرفدارترين پرواز مسير تهران به استانبول، تور استانبول با پرواز ماهان است. اين ايرلاين بسيار مجهز و امن ميباشد كه در طول سال هاى متوالى توجه بسيارى از گردشگران تور استانبول را به خودش جلب كرده است. پرواز تهران به استانبول همه روزه از تهران و ديگر شهرستان ها انجام ميشود. شما ميتوانيد مدت زمان تور استانبول را ٣شب و ٤ روز و يا ٦شب و ٧ روز انتخاب كنيد. خدمات تور استانبول شامل بليت رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهى، ليدر فارسى زبان، اقامت در بهترين هتل استانبول، بيمه مسافرتي ميباشد. پرواز بر فراز آسمان استانبول بخصوص در تاريكي شب با درخشندگي چراغ هاى شهر رويايي استانبول بسيار زيباست! شروع قيمت تور پرواز تهران تا استانبول ٦٧٠ هزار تومان ميباشد.

estanbul45 تور استانبول با پرواز ماهان

تاريخچه هواپيمايي ماهان

در سال ١٣٧١ هواپيمايي ماهان تاسيس شد و يك سال بعد فعاليت خود را آغاز كرد. ناوگان هواپيمايي ماهان ٥٦ فروند هواپيماي مسافربري و باربري دارد و روزانه به ٥٢ مقصد به اروپا و آسيا پرواز دارد. پروازهای خارجی که از تهران پرواز میکنند: 1- استانبول 2- آنکارا 3- دبی 4- جده 5- میلان 6- مسکو 7-گوانگجو 8- دهلی 9- شانگهای 10- وارنا 11- کویت


mehmandaran-mahan تور استانبول با پرواز ماهان

کلاس های پروازی ماهان

کلاس پرواز خارجی (کلاس تجاری)

در این پرواز شما با غذاهای بین المللی و ایرانی پذیرایی میشوید. میتوانید در طول پرواز از سیستم DVD  و MP3، تلویزیون های 42 اینچ، خرید از برندهای معتبر دنیا در طول پرواز استفاده کنید. در پرواز هدیه ای از کیف آرایشی بهداشتی و پتو بالشت ارائه میدهند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: تور استانبول با پرواز ماهان , تور استانبول , تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 10 بهمن 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');