آب انبار باسیلیکا استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

استانبول به نوبه ی خود جزء برترین شهرهای پر توریست جهان محسوب می شود که میلیونها توریست با خرید تور ارزان استانبول برای خود زمینه ی سفر را فراهم می کنند که حتی هتلهای تاپ را با قیمت لحظه آخری با خرید تور ارزان استانبول برای خود میسر می سازند، ساحل های زیبای ترکیه که هر کدام مجزا با خرید تور ارزان استانبول لذت تفریح کنار آنها می ارزد را تجربه کنید در تور ارزان استانبول خدماتی ارائه می شود که می توان با بهره مندی از آنها سفری متمایز راتجربه کرد. یادتان نرود تنها با خرید تور ارزان استانبول در ایام غیر پیک سفری متمایز داشته باشید.

آب انبار باسیلیکا استانبول

Bazilika Cistern 

از دیدنی های فراموش ناشدنی استانبول ، آب‌انبار عظیم و وهم‌انگیز سیسترن در زبان ترکی «یرباتان سارایی» (به معنای قصر غرق شده) نامیده می‌شود و روبه‌روی مسجد سلطان احمد در استانبول واقع شده است . ورودی آن کوچک و کم نام و نشان است. از پله‌ها که پایین بروید، فضای بزرگ و تاریکی پیش رویتان باز می‌شود که پر از ستون‌های زیباست و موسیقی هیجان‌انگیزی هم با صدای بلند در آن پخش می‌شود. مسیر بازدیدکنندگان روی حوضچه‌ای ساخته شده که پر از ماهی‌های ریز و درشتی است که این‌طرف و آن‌طرف شنا می‌کنند. دو سرستون بی‌نظیر هم از سر مدوسا با شرح و تفصیلات در این محوطه وجود دارد.


بنای سیسترن متعلق به سال ۵۳۲ پس از میلاد است و مدتی هم به عنوان کاروان‌سرای تاجران ابریشم مورد استفاده قرار می‌گرفته است ، ستون‌های بسیار این ساختمان را رومی‌ها از پرستشگاه‌های پاگان جمع‌آوری کرده‌اند و به همین دلیل است که هر کدام از آن‌ها یک شکل دارند . مکان های تاریخی ترکیه واقعا تماشایی هستند





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , بلیط ارزان استانبول , تور لحظه آخری , مانلی پرواز , تور چارتر استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 25 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');