چند دلیل برای سفر به پوکت در نوروز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

چرا تور پوکت را برای سفر نوروزی انتخاب کنیم؟ پوکت بزرگترین و معروف‌ترین جزیره در تایلند است که 48 کیلومتر طول و 21 کیلومتر عرض دارد. جزیره پوکت در فاصله 862 کیلومتری بانکوک و در جنوب این شهر قرار گرفته است. این جزیره به خاطر محبوبیت نزد گردشگران، بسیار توسعه یافته و هتل‎های زیادی در آن ساخته شده است. این جزیره، ساحل شنی بسیار زیبایی دارد و برای علاقمندان به غواصی موقعیت بسیار خوبی فراهم کرده است. در این مطلب به معرفی جاذبه‌های توریستی و مکان‎های دیدنی پوکت در تور تایلند نوروز 97 می‎پردازیم. 

 

f8DdFDtgLPSdmYAAAAASUVORK5CYII= چند دلیل برای سفر به پوکت در نوروز 97

 

یکی از زیبایی‌های تور پوکت، خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay) است که به خاطر سنگ‌های آهکی بلندی که از آب بیرون آمده‌اند و جزایر جیمز باند مشهور است. از دیگر جاذبه‎های طبیعی پوکت که گردشگران بسیاری به سمت خود جذب می‎کند، قایق سواری در اطراف جزایر فی فی است و لذت بردن از مناظر زیبا و شگفت انگیز آن است. جزایر کورال و راچا نیز در فاصله کمی از پوکت قرار دارند که می‌توان در آنها از غواصی در آب‌های زیبا با ماهی‎های کمیاب رنگارنگ لذت برد و در ساحل به تفریح پرداخت. پوکت آبشارهای طبیعی زیبا و پارک‎ها و فضای سبز و مناظر زیبای بی‌شماری دارد که باعث جذب توریست‎ها می‎شود. مشهور است که Promthep Cape پوکت بهترین نقطه روی زمین برای دیدن غروب آفتاب است. برای اینکه به موقع به آنجا برسید و غروب آفتاب را تماشا کنید باید از میان جمعیت زیادی که آنجا جمع شده‌اند، عبور کنید اما مطمئن باشید که این منظره بی‌نظیر ارزش آن را دارد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: چند دلیل برای سفر به پوکت در نوروز+تور تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 28 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');