هتل اطلس مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای یک سفر معنوی و سیاحتی میباشد که مسافران تور مشهد نوروز میتوانند با کم ترین هزینه با تور مشهد نوروز 97 به این مکان مقدس سفر کنند. ما امروز قصد داریم یکی ازبهترین هتل های مشهد را معرفی کنیم تا در سفر نوروزی پیش رو، اگر قصد انتخاب این هتل را داشتید با این هتل بیشتر آشنا شوید. 

هتل پیشنهادی ما برای سفر نوروزی هتل 3 ستاره تاپ اطلس مشهد میباشد. هتل اطلس مشهد یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تاپ مشهد میباشد که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و برای سالمندانی که نمیتوانند پیاده روی کنند این هتل بهترین انتخاب میباشد. اگر با ماشین به مشهد مقدس سفر کردید میتوانید در پارکینگ هتل اطلس ماشینتان را پارک کنید. برای ماه فروردین و تعطیلات انتخاب تور مشهدبهترین گزینه است، میتوانید زمان سال تحویل در جوار آقا امام رضا (ع) باشید.

اتاق های هتل اطلس

اتاق های این هتل تمیز و مجهز میباشد و با امکانات رفاهی مناسبی شکل گرفته است. واحد هتل دارای تخت، مبل راحتی، تلویزیون است. هتل اطلس 200 واحد اقامتی دارد. سبک اتاق های این هتل شامل سوئیت رویال دو تخته، سوئیت رویال یک تخته، اتاق کلاسیک میباشد.

atlas-hotel7 تور های نوروز 97 - لحظه آخری | مانلی پرواز

 

رستوران هتل اطلس 

در این رستوران میتوانید در چشم انداز حرم مطهر غذا نوش جان کنید، این هتل دارای رستوران و کافی شاپ با کیفیتی است که تنوع غذایی بسیاری دارد. میتوانید خوشمزه ترین سالادها را در اینجا تست کنید.

امکانات هتل اطلس: رستوران، آسانسور، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، لابی، سالن اجتماعات، خشکشویی، اینترنت، خود پرداز

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: هتل اطلس مشهد , تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد , نوروز , تور مشهد نوروز ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 20 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');