هتل جام جم | تور کیش نوروز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر برای سفرهای نوروزی به جزیره‌ زیبای کیش می روید و یا برای تفریح و خرید عازم این دیار هستید می توانید تور کیش نوروز 97 را با هتل جام جم  انتخاب کنید. این هتل با قرارگیری در نزدیکی بازارهای کیش و اماکن گردشگری آن مانند اسکله تفریحی موقعیت مکانی مناسبی دارد. همچنین تور کیش هتل جام جم مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکاناتی مطلوب در کیش است. شما از اینجا می توانید به راحتی به بازارها و مراکز تجاری جزیره بروید و یا از نوار سیاحتی کیش دیدن کنید.هتل جام جم کیش با نزديك بودن به دانشگاه كيش و بازار ونوس و زيتون و مرواريد و اسكله تفريحي سالانه ميزبان مهمانان زيادي از كشورها و شهرهاي مختلف ميباشد. 

nowroz-jame-jam-kish1 تور های نوروز 97 - لحظه آخری | مانلی پرواز
هتل جام جم کیش یکی از هتل های سه ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در میدان امیرکبیر واقع می باشد. از مزیت های این هتل قرار گرفتن در موقعیت عالی و دسترسی به مراکز تجاری و و تفریحی جزیره، بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از امکانات تفریحی متنوع شامل: جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، پاراسل، غواصی، دوچرخه سواری و بولینگ و...) می باشد و به همین دلیل مورد علاقه گردشگران داخلی وخارجی به ویژه خانواده ها می باشد. همین طور قیمت مناسب هتل جام جم نیز از دلایل انتخاب این هتل می باشد.

امکانات هتل جام جم کیش

هتل جام جم دارای امکاناتی همچون کارکنان آموزش دیده، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، TV Room، روم سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه، اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه و .... می باشد.
برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: هتل جام جم , تور کیش نوروز , نوروز 97 , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 17 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');