هتل داريوش|تور کيش نوروز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در دنیا هتل‌های زیبا، مدرن و بزرگ فراوانند؛ ویژگی یکتای هتل بزرگ داریوش بعنوان تنها هتل زیبا و بزرگ دنیاست که تمدّن و فرهنگ یک ملّت بزرگ و کهن را به رخ جهانیان می کشاند و یگانه نماد تاریخی کشورست که با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده ، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را هویدا نموده و دلیل قاطعی بر نام خلیج همیشه جاوید فارس است. هتل داریوش الهام گرفته از تخت جمشید بزرگ ایران یک پیشهناد لاکچری برای تور کیش نوروز 97 است.

هتل داریوش|5 ستاره

اگر قصد اقامت در یک هتل لوکس در جزیره کیش دارید، هتل داریوش بهترین گزینه است. این هتل زیبا و بزرگ دارای خدمات و امکاناتی مثل: لابی، رستوران و کافی شاپ، وای فای رایگان، استخر و ورزش‌های آبی، سونا و جکوزی است. هتل داریوش جز هتل‌های معروف جزیره است که علاوه بر هتل بودن یکی از جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش هم محسوب می‌شود. این هتل بزرگ و زیبا الهام گرفته از تخت جمشید معروف ایران ساخته شده است. نمای این هتل آنقدر زیبا و چشمگیر است که هر گردشگری را ترغیب می‌کند تا این هتل زیبا را در برنامه گردشگری خود قرار دهند. علاوه بر این هتل داریوش کیش دارای زمین‌های اختصاصی مثل زمین تنیس و پینت بال و سالن بدن‌سازی، دریاچه اختصاصی، باغ پرندگان،کشتی تفریحی و ورزش‌های آبی است تا در تور کیش بتوانید به راحتی از این تفریحات لذت ببرید. شما با رفتن به هتل داریوش کیش می‌توانید از اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه بازدید کنید و انواع ماهی و آبزیان دریایی را از نزدیک ببینید. مزیت بسیار خوب دیگری که این هتل دارد داشتن چشم‌اندازی زیبا از جزیره کیش و خلیج فارس است.

 labikish تور های نوروز 97 - لحظه آخری | مانلی پرواز

 

امکانات هتل داریوش کیش

سالن کنفرانس ، پارک کودکان ، فضای سبز ، سونا ، جکوزی ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سر پوشیده، نماز خانه، لاندری، لابی، کافی شاپ، سالن ورزشی و...
ظرفیت اتاق‌های استاندارد هتل داریوش 2 نفر و در نهایت برای خانواده‌ایی که 3 نفر می‌باشند 2 با سرویس رزرو میشود.
هتل داریوش دارای اتاق‌هایی وی یو جزیره و دریا میباشد و همچنین دارای سوﺋیت ها ی رویال میباشد که از نظر کیفیت خیلی بالاتر از اتاق ها بوده و حداکثر ظرفیت آن سه با سرویس که در مجموع 4 نفر است میباشد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: هتل داريوش , تور کيش نوروز97 , نوروز 97 , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , تور چارتر کیش , نوروز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 14 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');