پارک خور دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبی(پارک خور)


یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی پارک خور دبی میباشد که این پارک یه پارک معمولی نیست و تفریحات بسیار زیادی دارد که ما فقط به یک مکان میرویم اما انگار که به چندین مکان تفریحی رفته ایم ما در مطالب زیر حتی قیمت های تفریحگاه های مختلف را گفته ایم و با خرید تور ارزان دبی به همه ی جاذبه های گردشگری دبی سفر کنیم

 

پارک خور

یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی پارک خور است.این پارک با طولی برابر 2.6 کیلومتر در امتداد خور دبی و در حد فاصل دو پل المکتوم و القرهود در بخش بردبی قرار گرفته است. شهر بچه ها در این پارک قرار دارد. سرزمین عجایب نیز در مجاورت این پارک قرار گرفته است...


اين پارک در بخش بردبی و در ساحل خور دبی قرار دارد.در اينجا شما می توانيد رفتن به يک ييلاق را تجربه کنيد. چندين هکتار باغ، اسکله های ماهيگيری، مسير های ويژه دو و پياده روی، محل هايي برای طبخ بريانی (باربي کيو)، مناطق ويژه بازی بچه ها، رستوران ها و کيوسک ها فروش غذا و نوشيدنی از جمله امکانات اين پارک می باشند. يک آمفی تئاتر بزرگ نيز وجود دارد که محل برگزاری کنسرت ها در زمان تعطيلات عمومی و موقعيت های خاص می باشد. در طول 2.3 کيلومتری پارک در امتداد خور، يک ماشين کابلی ، به بازديدکنندگان اين امکان را می دهد تا سوار بر آن (در ارتفاع 30 متری از سطح زمين) به تماشای پارک و خور دبی بپردازند. در نزديکی ورودی شماره يک پارک نيز يک شهرکودک و يک موزه برای کودکان قرار دارد. در ورودی شماره 2 نيز شما می توانيد يک موتورسيکلت چهارچرخ به مبلغ 20 درهم برای يک ساعت گردش در پارک اجاره کنيد. در اينجا دوچرخه سواری ممنوع می باشد ولی اسکيت سواری مجاز است.

شهر بچه ها در دبی ( Children’s City Dubai) :

شهر بچه ها که در ورودی شماره ۱ پارک قرار گرفته است اولین شهر آموزشی کودکان امارات متحده عربی می باشد، این مجموعه به کودکان بین ۲ و ۱۵ سال اختصاص دارد. شهر بچه ها مکانی است که کودکان در آن به پژوهش، اکتشاف و بازی می پردازند. همچنین کودکان در این شهر با دنیایی که در آن زندگی می کنند بیشتر آشنا می شوند قابل توجه است که در این مجموعه موزه ای نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است که دیدن از آن برای کودکان شما بسیار آموزنده خواهد بود با خرید تور ارزان دبی به راحتی به این مکان های تفریحی سفر کنید


قیمت بلیط شهر بچه ها :

قیمت بلیط شهر بچه ها برای نوجوانان ۱۵ درهم و برای کودکان ۱۰ درهم می باشد این مبلغ جدا از ۵ درهم ورودی پارک است.

نمایش دلفین ها دبی (Dolphins Show Dubai) :

از دیگر تفریحات جالب این پارک می توان به نمایش دلفین ها نیز اشاره کرد. در این مکان دلفین ها و شیر های آبی نمایش های متفاوتی را انجام می دهند که دیدن آن برای تمام سنین جالب خواهد بود.

در این نمایش شما می توانید از نزدیک به تماشای حرکات زیبای دلفین ها در کنار شیر های دریایی بازیگوش بنشینید. این تعامل فانتزی، و به نمایش گذاشتن مهارت های حیرت آور این حیوانات شگفت انگیز زمان زیبایی را برای شما و همراهانتان به وجود می آورد. این نمایش ها شامل بخش های رقص و خواندن دلفین ها، شعبده بازی، بازی با توپ، پرش از حلقه و حتی نقاشی دلفین ها می باشندساعت شروع به کار مجموعه نمایش دلفین ها از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۳:۰۰ بعد از ظهر می باشد. قابل توجه است که این نمایش همه روزه به جز یکشنبه ها انجام می شود و مدت زمان آن حدود ۴۵ دقیقه است.

قیمت بلیط نمایش دلفین ها :

بلیط نمایش دلفین ها به دو صورت معمولی و VIP است. بلیط معمولی برای بزرگسالان نفری ۱۰۰ درهم و برای کودکان (بین ۲ تا ۱۱ سال) نفری ۵۰ درهم می باشد. همچنین بلیط VIP آن برای بزرگسالان نفری ۱۲۰ دهم و برای کودکان (بین ۲ تا ۱۱ سال) نفری ۸۰ درهم است. نمایش پرندگان از دیگر برنامه های جالب پارک می باشد. در این نمایش شما با ۲۰ گونه مختلف پرندگان و طوطی ها آشنا می شوید که برای شما نمایش های جالبی را اجرا می کنند.

ساعات نمایش پرندگان ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵ و ۱۹:۱۵ می باشد. قابل توجه است که این نمایش همه روزه به جز یکشنبه ها انجام می شود.

قیمت بلیط نمایش پرندگان :

قیمت بلیط نمایش پرندگان برای بزرگسالان ۵۰ درهم و برای کودکان (بین ۲ تا ۱۱ سال) ۳۰ درهم می باشد.

در پارک خور یک آمفی تئاتر بزرگ رو باز با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر نیز وجود دارد که محل برگزاری کنسرت ها در زمان تعطیلات عمومی و موقعیت های خاص می باشد.
از دیگر امکانات پارک می توان به چندین هکتار باغ، اسکله های ماهیگیری، مسیر های ویژه دو و پیاده روی، محل هایی برای طبخ بریانی (باربی کیو)، مناطق ویژه بازی بچه ها، رستوران ها و کیوسک ها فروش غذا و نوشیدنی نیز اشاره کرد که محیطی مناسب را برای شما ایجاد می کنند.

http://manliparvaz.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7/%D8%AF%D8%A8%DB%8C.html
ماشین کابلی دبی (Cable Car Dubai ) :

ماشین کابلی ۲٫۳ کیلومتر از پارک را در ارتفاع ۳۰ متر از سطح زمین و کمتر از ۳۰ دقیقه طی می کند. شما می توانید در هر جهت و از بالا به دیدن این پارک زیبا بپردازید. زمان کاری ماشین کابلی در تابستان ها از ساعت ۵:۰۰ بعد از ظهر تا ۹:۰۰ شب و در زمستان ها از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب است. همچنین قابل توجه است که روز های چهارشنبه ماشین کابلی فقط مخصوص خانم ها می باشد.


قیمت بلیط ماشین کابلی :

قیمت بلیط ماشین کابلی برای بزرگسالان ۲۵ درهم و برای کودکان (بین ۲ تا ۱۱ سال) ۱۰ درهم می باشد. بلیط این مجموعه فقط در باجه قابل تهیه می باشد و به صورت آنلاین به فروش نمی رسد. در ورودی شماره ۲ پارک نیز شما می توانید یک موتور چهارچرخ به مبلغ ۲۰ درهم برای یک ساعت گردش در پارک اجاره نمایید. در این پارک دوچرخه سواری ممنوع است ولی گردشگران اجازه اسکیت سواری را دارند.


ساعات کار پارک خور دبی :

ساعت کار پارک به این گونه است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب و در روز های پنجشنبه، جمعه و روز های تعطیل عمومی از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ نیمه شب می باشد.


قیمت بلیط ورودی پارک خور :

قیمت بلیط ورودی پارک برای بزرگسالان و کودکان نفری ۵ درهم می باشد.

 

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری کنید





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 4 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');