پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جزیره زیبای کیش درآب‌های خلیج همیشه فارس در حال درخشیدن است. جزیره کیش نقاط  دیدنی و جذابی برای گردش و تفریح دارد. جزیره زیبای کیش از جمله مناطق ایران است که از گذشته تاکنون باعث رونق و ترقی کشور شده است، جزیره کیش که در حال حاظر یک قطب گردشگری مهم در ایران است. این جزیره زیبا در فصل پاییز و زمستان یکی از بهترین مناطق برای مسافرت است. البته بسیاری از مسافران تور کیش را برای تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند تا از آب و هوای زیبا و دل‌انگیز جزیره نهایت استفاده را داشته باشند. مانلی جزیره زیبای کیش را به عنوان یک سفر عالی با اقامت در بهترین هتل‌های منطقه معرفی می‌کند. در این بخش می‌خواهیم به معرفی 5 هتل برتر جزیره کیش بپردازیم تا تعطیلات خوبی را در این جزیره سپری و از اوقات استراحت و فراغت نهایت استفاده را ببرید.

هتل مارینا پارک | 5ستاره

هتل ماریانا پارک هتلی 5 ستاره در جزیره زیبای کیش است که بهترین منطقه ساحلی را به خود اختصاص داده است. این هتل زیبا دارای مناظر چشم‌نوازی از ساحل زیبای بی‌نظیر خلیج فارس است. دکوراسیون و فضای باز هتل با انواع مختلفی از گیاهان بومی و پوشش گیاهی متنوع آراسته شده است که می‌توانید در محل پیاده‌رویی که در نظر گرفته شده به قدم زدن بپردازید و از  تماشای دریاچه‌های پارک لذت ببرید. مسافران تور ارزان کیش می‌توانند بنا به در خواست خود اتاق‌هایی روبه دریا یا پارک را برای اقامت انتخاب کنند. هتل امکاناتی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس دارد. شما مسافران پس از یک خوشگذرانی عالی می‌توانید در کافی‌شاپ‌ هتل که در فضای باز احداث شده به گفت و گو و استراحت بپردازید.

 

mariana پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین

 

فاصله هتل ماریانا پارک تا مراکز خرید و فرودگاه جزیره کیش

 فاصله تا فرودگاه کیش 14 دقیقه با ماشین است.

فاصله تا پارک ساحلی مرجان کیش 4 دقیقه با ماشین است.

 فاصله تا مرکز خرید مرجان کیش 4 دقیقه با ماشین است.

 فاصله تا مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش 8 دقیقه با ماشین است.

 فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش 9 دقیقه با ماشین است.

 فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش 13 دقیقه با ماشین است.

 فاصله تا کشتی یونانی کیش 22 دقیقه با ماشین است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین , تور کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , تور کیش نوروز ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 10 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');