فستیوال خرید دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

فستیوال خرید زمستانی

فستیوال خرید دبی 2018 از 5 دی ماه الی 8 بهمن شروع میشود.فستیوال خرید زمستانی دبی که در اوایل سال نو میلادی برگذار میشود از بهترین فستیوال های خرید است که بسیاری از مراکز خرید دبی تمامی اجناس مغازه هایشان را با قیمت هایی کم به فروش میرسانند و در این مرکز خرید ها که اکثرا برندهای معروف هستند شما میتوانید پوشاک و کیف و کفش و هر چیزی که نیاز دارید را با تخفیف های خوب خریداری کنید.امسال زمستان این فستیوال را از دست ندهید و برای خرید اجناس اورجینال و برند با قیمت پایین به دبی سفر کنید و پیشنهاد ویژه ما به شما تور دبی است که از تمامی هزینه های شما در سفر میکاهد.

fmy46H8AvxQBiczAUDgAAAAASUVORK5CYII= فستیوال خرید دبی 2018

فستیوال خرید تابستانی

همان طور که در جریان هستید هرساله دبی در اوایل تیرماه جشنواره خرید را آغاز میکند که فستیوالی بسیار عالی و شاد میباشد. شما هر آنچه که بخواهید میتوانید در این جشنواره پیدا کنید،اجناسی که واقعا ارزش خرید دارند و از انتخاب خرید آن ها پشیمان نمیشوید. در این جشنواره نه تنها ایرانی ها بلکه تمام گردشگران با تور دبی سفر میکنند تا از لذت های این فستیوال بهره مند شوند.
جشنواره خرید دبی، که به نام DSF شناخته می شود، واقعا بهشت بهشت است. تقریبا بیش از یک ماه، مراکز شهر، بازارها، فروشگاه های خرده فروشی عمومی و مراکز تجارتی همه پیشرفت می کنند. از تخفیف های بزرگ به معاملات شگفت انگیز، مسابقات و جوایز، ساکنان و گردشگران فرصت های متعددی برای دست یابی به مد، اسباب بازی، مبلمان، وسایل نقلیه، جواهرات و حتی پیشنهادات ناهار خوری دارند. جشنواره خرید دبی برای نخستین بار توسط دولت دبی در سال 1996 برگزار شد. این جشنواره مشهور جهان به عنوان بهشت بهشتی شناخته می شود که در آن شما می توانید بهترین محصولات خرده فروشی را مشاهده کنید. این جشنواره به منظور ارتقاء تجارت در دبی سازماندهی شده است جشنواره خرید دبی چیزی است که باعث افتخار دبی شده است. شما نه تنها بهترین محصولات الکترونیکی را پیدا خواهید کرد، بلکه می توانید در بسیاری از فعالیت های سازمان یافته توسط دولت شرکت کنید. جشنواره های فیلم، رویدادهای ویژه برای جوانان، تپش های خیابانی چشمگیر، آتش بازی شب، نمایشگاه های بین المللی مد و بسیاری دیگر از برنامه های فرهنگی و سرگرمی است که برای بازدید کنندگان برگزار می شود.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: فستیوال خرید دبی , تور ارزان , تور لحظه آخری , خرید دبی , خرید آنلاین بلیت هواپیما , بلیت ارزان هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 6 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');