عجایب شهر باستانی حریره کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شهر حریره کیش

کیش، جزیره‌ای زیبا در جنوب ایران و آب‌های خلیج فارس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. جزیره زیبای کیش در حال حاضر مهمترین قطب گردشگری در ایران است که نه تنها از ایران بلکه مسافران زیادی از همسایه‌های ایران جزیره کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند، و از تفریحات و امکانات گردشگری آن استفاده میکنند و لحظات خوب و خوشی را در تور کیش سپری می‌کنند.

این جزیره زیبا و پر از سرگرمی جزیره‌ای است که از گذشته و تاکنون جزئی از رونق کسب و کار ایران بوده است. وجود کشتی یونانی که در خلیج فارس و در نزدیکی ساحل جزیره کیش به گل نشسته، نشان دهنده کار و فعالیت و تجارت ایران با کشورهای دیگر از گذشته تا امروز است. یکی از شگفتی‌های جزیره مرجانی کیش وجود شهر باستانی حریره است که امروزه تنها مخروبه‌ای از آن باقی مانده است که به یک مکان باستانی و دیدنی در جزیره تبدیل شده است.

su عجایب شهر باستانی حریره کیش

 

شهر تاریخی حریره در ساحل شمالی جزیره واقع شده است. باستان شناسان عزیز قدمت این شهر باستانی را به دوره ساسانیان و اوایل دوره اسلامی، نزدیک به 800 سال پیش تخمین زده‌اند. آثار باقی مانده از این شهر باستانی نشان‌دهنده رونق و آبادی این شهر بوده است و اینکه تعداد بیشماری از مردم در آن زندگی می‌کردند. این شهر باستانی از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است که در ادامه به توضیح بیشتر بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم تا در تور ارزان کیش که به بازدید از این شهر می‌روید اطلاعات خوبی را داشته باشید.

حمام حريره کیش

حمام  شهر حریره کیش دومین بخش محوطه شهری، در ناحیه شمال غربی خانه اعیانی واقع شده است. این حمام با مساحتی 500 متر مربع با تعداد بیشماری صحن است. این حمام که از قدیمی‌ترین حمام‌های ایران است از قلوه‌های آهکی و مرجانی و ساروج ساخته شده است. حمام شهر حریره خود دارای بخش‌های متفاوتی مثل گرمخانه، محل تنظیف، خزینه و سربینه است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: عجایب شهر باستانی حریره کیش , تور کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , تور کیش , خرید آنلاین بلیت هواپیما , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 5 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');