دومین شهر پهناور ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 


دومین شهر پهناور ایران

بعد از تهران بزرگ، شهر مقدس مشهد دومین شهر پهناور ایران به حساب می آید و جمعیت بسیاری دارد و همان طور که میدانید در طول سال میزبان گردشگران و توریست هایی است که با تور مشهد به این شهر زیبا سفر میکنند، هم خاطره ای خوش در جوار حرم امام رضا(ع) برای خودشان رقم میزنند و هم به پابوس امام هشتم ما شیعیان میروند. شهر مشهد برای گردشگران خارجی بسیار جالب و جذاب میباشد که پس از شهرهای توریستی زیبا، از جمله اصفهان، شیراز، کیش، یزد، قشم توریستی ترین شهر ایران به حساب می آید. مشهد مقدس در طول سال میزبان حداقل 40 میلیون گردشگر میباشد. این شهر در دوره افشاریان مرکز ایران بوده است و حال یکی از شهرهای پر جاذبه ایران به حساب می آید.

mashhad-akhbar دومین شهر پهناور ایران

 

چه زمانی شهر مشهد خلوت میباشد تا با خیال راحت بتوانیم زیارت کنیم؟

تور مشهد آب و هوایی 4 فصل دارد و تقریبا در ایام سال میتوان سفر کرد. همانطور که میدانید همه دوست دارند زمانی که به مشهد مقدس سفر میکنند، حرم مطهر شلوغ نباشد، تا بتوانند به پابوس آقا امام رضا (ع) بروند و یک دل سیر زیارت و درد و دل کنند. از این جهت پیشنهاد ما برای شما مسافران و زائران عزیزی که قصد سفر با تور ارزان مشهد را دارید این میباشد که اواسط مهر و بهمن ماه سفر کنید چرا که به علت بازگشایی مدارس و برگذاری امتحانات کمتر خانواده ای به این منطقه زیارتی میروند.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دومين شهر پهناور ايران+تور مشهد+ تور ارزان مشهد+تور لحظه آخری مشهد+خرید آنلاین بلیت هواپیما+بلیت ارزان مشهد+نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 4 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');