اطلاعات گردشگری کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آب و هوای جزیره کیش

جزیره زیبای کیش در آب‌های خلیج فارس از توابع بندر لنگه  در استان زیبای هرمزگان است. موقعیت بسیار عالی جزیره باعث شده است که این شهر جزیره‌ای به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در جنوب ایران تبدیل شود و هر سال تعداد بیشماری از مسافران، این جزیره زیبا را برای استراحت و تفریح انتخاب می‌کنند.

جزیره زیبای کیش دارای آب و هوایی گرم است که این گرما  از اواسط بهار آغاز می‌شود تا اواخر شهریور ادامه  دارد. این گرما در فصول پاییز و زمستان به حداقل خود می‌رسد، به خصوص در فصل زمستان که آب و هوای کیش بسیار مطبوع و تمیز و دل‌انگیز است. جزیره کیش در فصل زمستان مزیت‌های دیگری مثل هزینه کمتر با امکانات بیشتر را برای مسافران در نظر می‌گیرد. البته آب وهوای مطلوب جزیره تا اواسط اردیبهشت ماه همچنان عالی است . این آب و هوای زیبا برای داشتن یک سفر عالی برای تعطیلات نوروزی می‌توانند تور کیش نوروز 97 را برای خود برنامه ریزی کنند.

yonan1_1485167160 اطلاعات گردشگری کیش

شما درجزیره زیبای کیش می‌توانید به اسکله معروف کیش بروید و نظارگر آب‌‌های شفاف و زلال باشید و در مراکز خرید گران و لوکس جزیره زیبا کیش به خرید گردش بپردازید.مسافران جزیره برای خرید سوغاتی از این جزیره می‌توانند انواع خرما، قهوه و شکلات، صنایع دستی دریایی و حصیری و ... را خریداری کنندو به عنوان یادگار با خود ببرند.

مکان‌های تفریحی و باستانی جزیره کیش

مسافران تور ارزان کیش برای داشتن تفریحات پر از هیجان می‌توانند از وسایل تفریحی که در کنار ساحل کرایه می‌دهند استفاده کنند ودر فضای سبز و پارک‌های جزیره به قدم زدن بپردازند با کرایه  انواع دوچرخه از آن لذت ببرند. از تفریحات  هیجان‌انگیز جزیره کیش در کنار سواحل باید به شاتل سواری، قایق سواری، جت اسکی و .. اشاره کنیم. در اینجا باید یادآور شویم که درهنگام کرایه این وسایل تفریحی مقدار هزینه و زمان استفده از آن‌ها را جویا شوید تا مشکلی پیش نیاید. جزیره کیش بعد از کلی تفریح هیجان انگیز برای دوستداران  آثار باستانی مناطق زیبا و بسیاری دارد. شهر تاریخی حریره، کشتی یونانی، آب انبار کیش، شهر زیرزمینی کاریز از معروف‌ترین مناطق باستانی کیش است که مسافران برای بازدید از آنها می‌روند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




:: برچسب‌ها: اطلاعات گردشگري کيش+تور کیش+تور ارزان کیش+تور لحظه آخری کیش+بلیت ارزان کیش+خرید آنلاین بلیت هواپیما+تور کیش نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 4 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');