تعطیلات کوتاه در کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

برای یک آخر هفته آرام و لذت بخش بهترین گزینه تور کیش است. برای این مدت کوتاه باید یک برنامه دقیق داشته باشیم تا با تور ارزان کیش از تمامی لحظات استفاده کامل کنیم.اولین قسمت این برنامه خرید بلیط و رزرو یک هتل با بهترین ا مکانات است. اما نگران نباشید این قسمت را به مانلی پرواز بسپارید. شما مسافران عزیز بهتر است که تنها جاذبه های گردشگری ، رستوران ها و بازار های کیش را بشناسید .

tatilat-dar-kish تعطیلات کوتاه در کیش
شناخت جاذبه های گردشگری و رفتن به آنجا اهمیت خاصی برای مسافران دارد پس پیشنهاد می‌کنیم حتما به بازدید ساحل مرجانی جزیره، كشتی يونانی،پارک دلفین‌ها، شهر زير زمينی كاريز،شهر باستانی حريره و باغ پرندگان بروید.

اگر سفرنامه های نوشته شده از کیش را خوانده باشید همه به نخلستان های کیش اشاره کردند. این درختان فضای سبز و بومی منطقه هستند که جنبه گردشگری دارند." باغ بهشت " تنها نخلستان به جامانده از گذشته است که در منطقه بومی نشین صفین قابل دیدن است. این نخلستان در غروب منظره دل انگیزی دارد و بهترین مکان برای عکاسی است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 





:: برچسب‌ها: تعطیلات کوتاه در کیش , تور کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , خرید انلاین بلیت هواپیما , بلیت ارزان هواپیما کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 28 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');