مکان های دیدنی دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امارات متحده عربی که در دنیای امروزی نامی ویژه ای را در صنعت گردشگری به جا گذاشته است یکی از هفت امارات شیخ نشین آن که دبی میباشد و شهر معروف امارات متحده عربی است از پر جاذبه ترین شهرهای گردشگری از نگاه توریست های امروزی است.دبی که بعضی ها آن را دوبی هم خطاب قرار میدهند از به روز ترین تفریحات دنیا را شامل میشود و بسیاری از سرمایه داران در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.با جذاب ترین تفریحات دبی کمی بیشتر آشنا شوید:

پارک آبی وایلد وادی دبی

در خیابان جمیرا مابین هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ واقع شده است. یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات دبی است. این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف را دارد و با داشتن سرسره‌های زیاد و دو استخر موج سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ی آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا به معروفیت زیادی رسیده است. دیگر ویژگی‌ های این مجموعه داشتن آبشاری ۱۸ متری (۵۹ فوت) در ورودی پارک است. همچنین دارای ۲ فروشگاه و ۳ رستوران نیز می باشد. وقتی صحبت از جاذبه های گردشگری ساحلی و پارک ها می شود، وایلد وادی بدون شک یکی از مهم ترین جاذبه های دبی می باشد. از آنجایی که ورودی وایلد وادی برای مهمانان هتل جمیرا بیچ (کسی که این پارک را راه اندازی کرده است) رایگان می باشد، این مکان همیشه پر از مهمانان می باشد. پارک وایلد وادی تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را به همگان از کودک تا سالمند، ارائه کند،پارک آبی وایلد وادی طوری طراحی شده است که شبیه به واحه یا وادی عربی شود، در نتیجه می توانید مطمئن باشید که این مجتمع فوق العاده می باشد. می توان ده ها جاذبه را در این مکان نام برد که البته برخی از آنها به یکدیگر پیوسته هستند.

wfKq97yQD7yWAAAAABJRU5ErkJggg== مکان های دیدنی دبی

دبی مارینا

گفته می‌شود این ناحیه را با الهام از منطقه‌ی «فالس کریک» کانادا ساخته‌اند. دبی مارینا جزء معدود مناطقی در دبی است که اکثریت ساکنان آن را غربی‌ها تشکیل می‌د‌هند.دبی مارینا تفرجگاه ساحلی دبی نام یک محله در دبی، در امارات متحده عربی است. این منطقه دارای یک مرکز خرید بزرگ با نام دبی مارینا مال است. معماری دبی مارینا با الهام از منطقۀ فالس کریک در ونکوورکانادا ساخته شده‌ است. این محله دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به داخل خشکی کشیده شده و برج‌های مسکونی زیادی در اطراف آن بنا شده است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی دبی+تور دبی+تور ارزان دبی+تور لحظه آخری دبی+خرید آنلاین بلیت هواپیما+بلیت ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 27 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');