پل های معروف استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پل های معروف استانبول

دریاهای مرواریدی و زیبای ترکیه با مرغ های دریایی بامزه، تنگه های استانبول را احاطه کرده اند پل های این شهر راه های ارتباطی بین بخش آسیایی و اروپایی استانبول میباشند. دیدن پل ها و تنگه های زیبای استانبول روحیه ای تازه میبخشد. پیشنهاد میکنیم اگر با تور استانبول به این شهر زیبا و پر از راز میروید حتما به این پل هایی که ما معرفی میکنی سر بزنید.

 
pol77 پل های معروف استانبول

پل سلطان مهمت فاتح

این پل زیبا از لحاظ طول، رتبه بیست و یکم  را در جهان دارد. این پل نسبت به پل های دیگر استانبول خلوت میباشد میتوانید به راحتی و با خیال راحت از نزدیک پل مهمت فاتح را تماشا کنید و کلی عکس بندازید. پس از کلی گشت و گذار و تفریح حتما به کافه های دنج که اطراف پل مهمت فاتح قرار دارند بروید بهترین نوشیدنی های استانبول را آنجا امتحان کنید. نام این پل از نام سلطان محمد عثمانی در قرن پانزدهم گرفته شده است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: پل های معروف استانبول , تور استانبول , تور لحظه آخری , خرید آنلاین بلیت هواپیما , تور ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 26 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');