هتل‌های معروف پوکت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تایلند در سال‌های اخیر یکی از پرطرفدارترین‌ها مناطق گردشگری بوده است. تور تایلند بدون شک یک سفر عالی برای گردشگران خواهد بود. از میان تور ارزان تایلند گردشگران شهر پوکت را بیشتر دوست دارند و بیشتر تمایل به رفتن دارند. پوکت یک بهشت است، برای بودن در این بهشت هتل‌های زیر را توصیه می‌کنیم.

هتل لمردین پوکت (Le Meridien Phuket Beach Resort) 

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی منطقه کارون است. این هتل شیک و گران زیر مجموعه‌ای از هتل‌های StarWoods hotels است. این هتل بیشترین امتیاز را در بین هتل‌ها گرفته است. این هتل در نزدیکی جنگل‌های انبوه گرمسیری است و ۵ کیلومتر با ساحل، ۱۵ کیلومتر با زمین گلف، ۲۰ کیلومتر با معبد چالونگ و محل شکار و زمین بازی پینت بال فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پوکت هم ۴۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از بهترین امکانات خدماتی و رفاهی استفاده کنید.

 thailand-676778 هتل‌های معروف پوکت

 

هتل تاورن بیچ پوکت (Thavorn Beach)

این هتل ۵ ستاره در خلیج ناکالای پوکت است. این هتل در میان باغ‌های گرمسیری و مشرف به دریای آندمان است. این هتل به علت نزدیکی به ساحل و داشتن یک ساحل اختصاصی بهترین خدمات تفریحی را در کنار سرویس‌دهی عالی برای گردشگران در نظر گرفته است. شما می‌توانید در ساحل این هتل بازی‌های مهیج والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: هتل‌های معروف پوکت , تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور لحظه آخری , خرید آنلاین بلیت هواپیما , خرید ارزان بلیت هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 23 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');