مراکز خرید دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همیشه برای سفر مهمترین سوال این بوده که مراکز خرید در آن شهر کجاست و چه برندهایی در آن مرکز خرید موجود است در این مقاله 5 تا از بهترین مرکز خرید های دبی را برای شما جمع آوری کرده ایم که هر کدام از این مرکز خرید ها برندهای معروفی را دارند که با قیمت های بسیار مناسب به فروش میرسانند و همچنین شما در این مرکز تجاری ها علاوه بر خرید میتوانید از رستوران های بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید گشتن در این مرکز خریدها علاوه بر خرید تفریح هم است و شما خاطره ی یک خرید رویایی در این مرکز خرید ها را از یاد نخواهید برد.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید ابن بطوطه یکی از چندین بازار بزرگ در دبی است که بیشتر از هر چیز دیگری به خاطر معماری اش در جهان شهرت دارد .این بازار بزرگ که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد ، نامش را از یک جهانگرد معروف مراکشی که در سده ی ۱۴ میلادی می زیسته است ، به یادگار گرفته است .ابن بطوطه مساحتی در حدود ۱،۲۰۰،۰۰۰ فوت مربع را تنها به ۲۷۰ فروشگاهایش اختصاص داده در حالی که ۵۰ رستوران و ۲۱ سینما و تنها تئاتر IMAX در امارات متحده ی عربی را در فضای دیگری میزبانی می کند . همچنین دارای ۴.۵۰۰ متر مربع فضای پارکینگ است .در کل ابن بطوطه دارای مساحتی در حدود ۵۲۱.۰۰۰ متر مربع است و از این نظر دارای عنوان بزرگترین مرکز خرید در خاورمیانه است که بر اساس معماری ۶ کشور تاریخی و باستانی دنیا ساخته شده است .کمپانی hd که وظیفه ی ساخت این مرکز خرید را به عهده داشته و امروز هم مالکیت آن را در دست دارد , Nakheel Properties نام دارد .زمانی که می خواهید به این مرکز خرید بروید باید از گیت ابن بطوطه که یک هتل بسیار لوکس در دبی است ، عبور کنید . این هتل هم از نظر معماری ، خاص و جالب توجه است . ابن بطوطه همه نوع فروشگاه و برندی رو در خودش جای داده . از گران ترین و لوکس ترین گرفته تا برند های اسپرت . با توجه به نوع خریدتان شما می توانید به قسمت های مختلف مراجعه کنید و خریدتان را انجام دهید .

kapfawQoMrgntupRUKZwQLmOHkqc880vF52UMllqSXUjfmc5m8f8DfJZaQe0m1kAAAAAASUVORK5CYII= مراکز خرید دبی
مراکز خرید دبی
مرکز خرید مارینا مال در سال ۲۰۰۵ مراحل ساختش آغاز شد و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید .مرکز خرید تمام و کمال در زمینی به مساحت حدودا ۳۹۰.۰۰۰ فوت مربع در ۴ طبقه که چیزی در حدود ۱۳۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده است.از دیگر جذابیت های این مرکز خرید طراحی و دیزاین سقف آن است که به سقف مدرسه ی هاگوارتز ملقب شده است. یکی ديگر از نکاتی که در مارینا مال شاید بیشتر برای ایرانی ها جلب توجه کند این است که بسياري از تجار ايراني در اين مکان فروشگاه دارند و کسب و کارشان را در اين مرکز خريد انتخاب کرده‌اند که البته تجار عرب هم در این مرکز خرید کم به چشم نمی آیند. از قسمت های مهم این مرکز خرید می توان به وجود فرو‌شگاه‌ها، فود کورت، کافه ، شهربازي ، سينما و هايپر مارکت اشاره کرد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی+تور دبی+تور ارزان دبی + تور لحظه آخری دبی+خرید آنلاین بلیت هواپیما+خرید ارزان بلیت هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 22 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');