رستوران های معروف مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

1- رستوران معلق مشهد 

اولین رستوران هوایی و پرهیجان کشور فروردین 1396با حضور معاون توسعه سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی در دهکده شاندیز مشهد افتتاح شد. رستوران معلق مشهد میزبان 32 نفر مهمان و 10 خدمه میباشد که توان 9 تن وزن را دارد و حداکثر ارتفاعی که بالا میرود 40 متر است. این رستوران حرکت چرخشی و جانبی ندارد. میتوانید به مدت 1 ساعت معلق روی هوا غذا نوش جان کنید. این رستوران 4 فصل میبااشد و وردی هر نفر 70 هزار تومان است. گردشگران در طول دریافت خدمات در این رستوران بیمه می شوند و اجرای موسیقی در آن ارتفاع و ارائه سرویس در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در این رستوران صورت می گیرد.

resturan-moalagh-mashhad رستوران های معروف مشهد


2- دیزی سید مشهد

پیشنهاد میکنیم حتما به دیزی سید بروید چرا که آنقدر دیزی های خوشمزه سرو میکنند که کلی از طعم آن لذت میبرید و تا آخر عمر به خاطرتان میماند. گوشت دیزی سید بسیار تازه و پر چربی است که طعم آن زبان زد مردم منطقه است. همراه این دیزی حتما ماست و ترشی های مخصوص سفارش بدهید. اطراف این رستوران رو باغی سرسبز احاطه کرده است. قیمت دیزی برای هر نفر 8 هزار تومان است.

dizii رستوران های معروف مشهد

3- پدیده شاندیز مشهد

مگر میشود مشهد برویم و به پدیده شاندیز سر نزنیم؟؟ شیشلک این مجموعه شاه منو شاندیز میباشد. این شیشلیک‌ها تقریبا قدکشیده‌تر و واقعی‌تر از جاهای دیگر است، یعنی 5 لیک نیست و شما می‌توانید حتی شیشلیک سوپر هم سفارش دهید. قیمت شیشلیک های شاندیز 20 الی 25 هزارتومان است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف مشهد , تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد , خرید آنلاین بلیت هواپیما مشهد , بلیت ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 22 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');