مکان های دیدنی استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امروز قصد داریم برای شما مسافران عزیز که قصد سفر با تور استانبول را دارید مکان های دیدنی استانبول را برایتان معرفی کنیم تا هنگام سفر به این شهر رویایی بدانید کجا باید بروید و به کدامجاذبه های دیدنی استانبول سر بزنید پس در ادامه همراه ما باشید...

سافاری
این روزها با شنیدن اسم استانبول یاد خرید برایمان تداعی میشود اما شهر استانبول صرفا فقط برای خرید نیست، تفریحات بی نظیر آن میتواند تجربه ای جالب و متفاوت باشد. این تفریح از پر طرفدار ترین تورهای تفریحی استانبول میباشد که گردشگران زیادی را جذب خود میکند. با جیپ سافاری در دل طبیعت بروید و از نعمت های خدا و سرسبزی های اطراف لذت ببرید. مدت زمان تور سافاری 9 ساعت است و یک روز کامل میتوانید همراه خانواده در آنجا وقت بگذارید و از این تفریح مهیج لذت ببرید. برای رزرو تور جیپ سافاری به اطلاعات گردشگری هتل خود، مراجعه کنید. این تفریح یک سری لوازمی نیاز دارد و باید همراه خود داشته باشید که شامل کلاه، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، خوراکی و تنقلات، کفش برای پیاده روی، همراه داشتن آب.

safari-istanbul مکان های دیدنی استانبول
سواحل معروف استانبول

استانبول ، شهری است که سواحل بسیار زیاد و رنگارنگی آن را احاطه کرده اند این سواحل مرواریدی زمان مناسبی برای حمام گرفتن آفتاب و لذت بردن از آب های شفاف میباشد.
ساحل نان استاپ
همان طور که از اسم آن پیداست این ساحل، تفریحات بی وقفه دارد ورزش های آبی، والیبال ساحلی، تنیس، بسکتبال، میهمانی های ساحلی، کنسرت زنده، تنها برخی از تفریحات این ساحل نان استاپ می باشد.

nonstop2 مکان های دیدنی استانبول
ساحل سولار
ساحل زیبای از بزرگترین سواحل اختصاصی در ترکیه می باشد. در این ساحل میتوانید از تفریحات مختلف ورزشی،کنسرت، دنس، اجراهای زنده استفاده کنید سرگرمی های این ساحل انقدر زیاد است که تا زمان خروج از آنجا شما محو آن ها موج سواری، قایق رانی و جت اسکی برخی از ورزش های آبی این ساحل می باشند ورودی ۱۵ لیره در طول هفته و ۲۵ لیره در آخر هفته می باشد.

beach11 مکان های دیدنی استانبول
ساحل بورج Burc beach

این ساحل پر از سرگرمی و بازیهای آبی مختلف برای مراجعه کنندگان میباشد اگر با تور استانبول به این شهر سفر می کنید ، تورهای یک روزه برای این ساحل را می توانید از راهنمای تور خود خریداری کنید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی استانبول+تور استانبول+تور ارزان استانبول+تور لحظه آخری+خرید آنلاین بلیت هواپیما+ بلیت ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 21 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');