بهترین هتل های 4 ستاره دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دبی انقدر زیاد است که تنها با یک سفر نمی‌توانید تمام جاذبه‌های آن را ببینید. علاوه براین، این شهر توریستی هتل‌های زیبایی با بهترین امکانات تفریحی و گردشی دارد که هر کدام به تنهایی پر از سرگرمی و امکانات خوبی برای تفریح دارد.انتخاب هتل یکی از مهمترین مسائل هر سفر برای اقامت و فراهم کردن بهترین امکانات است. دبی هتل‌های زیادی دارد که هر کدام در قیمت‌های مختلف و با امکانات متفاوتی است. هتل‌های 5 ستاره در دبی با وجود بیشترین و بهترین امکانات قیمت بالایی دارد. اما گزینه‌ی بعدی که مقرون به صرفه‌تر هستند هتل‌های 4 ستاره هستند که با وجود قیمت مناسب‌تر امکانات خوبی دارند. مانلی در این مقاله به معرفی تعدادی از هتل‌های 4 ستاره پرداخته ‌است تا در سفر دبی اقامت خوبی داشته باشید. 

هتل ویدا   

هتل ویدا در شش طبقه و با نمایی نزدیک به خانه‌های پرشکوه و شیخ‌نشینان است. نمای این هتل الهام گرفته از خانه‌های قدیمی عربی است، بطوری که علاوه‌بر مدرن بودنش توانسته بافت اصیل خود را حفظ کند.موقعیت این هتل بگونه‌ای است که تنها چند دقیقه پیاده‌روی با فرودگاه و ساحل دارد. همچنین این هتل دسترسی عالی به دبی مال، مرکز تجاری بین‌المللی، آب‌نمای معروف دبی و ... است. این هتل 1 دقیقه پیادروی تا آکواریوم  دبی و 10 دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید سنتر دبی و پارک کیدزانیا است. هزنیه‌ی اقامت یک شب در این هتل تا سقف 650 دلار است البته هر کدام از اتاق‌ها قیمت‌های مختلفی دارد.آدرس هتل: امارات، دبی، بلوار محمد بین رشید، هتل ویدا.
AQw6G8yyjUxLAAAAAElFTkSuQmCC بهترین هتل های 4 ستاره دبی

 هتل شرایتون 

هتل شرایتون و شعبه‌های آن در شهر‌های مختلف زبان زد است. این هتل کیفیت و خدمات بسیار عالی دارد، بطوری که تقریبا هم‌ طراز  با  هتل‌های 5 ستاره است. این هتل بخش‌ها متفاوتی دارد مثل انواع سالن‌های کنفرانس، جلسات، مهمانی‌ها و ... است. استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن‌های ماساژ و بدنسازی در این هتل طرفداران زیادی دارد. شگفت‌انگیز‌ترین بخش هتل شرایتون در دبی منظره بینظیر خور دبی است. این منظره زیبا معروف‌ترین و زیباترین منظره است.گردشگران تور دبی برای اقامت در این هتل باید تقریبا حداقل 160 دلار و حداکثر 470 دلار هزینه کنند.فاصله این هتل از مرکز خرید امارات 4 کیلومتر و تا زمین گلف معروف دبی 7 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی دبی 26 کیلومتر است.آدرس هتل شرایتون دبی:  امارات متحده عربی، دبیف جاده بنی یاس، هتل شرایتون.

n8BMH5pReTF3UEAAAAASUVORK5CYII= بهترین هتل های 4 ستاره دبی

هتل منزل 

این هتل برترین هتل انتخابی در میان هتل‌های 4 ستاره دیگر دبی است. این هتل برای مسافرانی که به قصد خرید به دبی سفر کرده‌اند بسیار مناسب است زیرا این هتل تنها 10 دقیقه پیادروی تا مرکز خرید دبی دارد. این هتل با ساحل زیبای جمیرا فاصله زیادی ندارد و با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. علاقمندان برای به چشیدن انواع غذاهای عربی،  مدیترانه‌ای و فرانسوی حتما به این هتل بروید و از آنها بچشید. برای اقامت در مجهزترین و لوکس ترین اتاق‌های این هتل باید هزینه‌ای بین 275 دلار تا580 دلار پرداخت کنید.فاصله این هتل از برخی مکان‌های دیدنی و گردشگری دبی:

۳۰۰ متر تا Dubai Trolley

۴۰۰ متر تا سوق البهار

۴۰۰ متر تا آبنمای دبی

۵۰۰ متر تا میدان عمار

۳ کیلومتر تا مرکز خرید گلاریا 

۴.۵ کیلومتر تا میدان جمیرا

آدرس هتل منزل دبی: امارات متحده عربی، دبی، مرکز شهر دبی، بلوار رشید.

 ieQDKw9l6KMElq2hPWYJCX66OZpsdb3LphCp8KkCy5jIM7bDZtyngY48DQTqUnBvO26X+0q+CekF4fWMeGf2u0Wl4Ds7yQMfhJngejO31tdqH9GH4Qe9QfGsCt37ih+aVlHUVMW0AH2FcqV7CtoKmxJgktLr6CGl+ZekGn1RNVa1X9P9zVHVZiKe5QAAAAAElFTkSuQmCC بهترین هتل های 4 ستاره دبی

سیتی سیزنز

هتل چهار ستاره سیتی سیزنز در منطقه تاریخی و تجاری دیره  دبی است. این هتل 5 دقیقه پیاده با مرکز خرید دیره است. این هتل دارای اتاق‌هایی با رنگ‌های خنثی و دکوراسیون چوبی است و برخلاف هتل‌های دیگر دارای اتاق‌هایی با فضای وسیعتری هستند. همچنین  وجود پنجره‌های بزرگ و سرتاسری این هتل باعث تفاوت این هتل از دیگر هتل‌ها شده است. گردشگران در اقامت در این اتاق‌ها می‌توانند یک منظره پانورامیک از شهر جزیره‌ای دبی را ببینید.این هتل دارای رستوران‌های مختلف با غذاهای لذیذی است. در این هتل می‌توانید غذاهای دریایی، ایتالیایی، عربی، سنتی و مدرن را امتحان کنید. یک ویژگی دیگر که باعث تمایز این هتل از هتل‌های هم طراز خود شده وجود یک کلوب سلامتی در پشت بام هتل است از جمله خدمات این کلوپ، ماساژ و سالن ورزشی است.

فاصله این هتل از برخی ار مکان‌های دیدنی و گردشگری دبی:

فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه.

فاصله از مرکز خرید مشهور سیتی سنتر 5 دقیقه.

آدرس : امارات، دبی، بندر سعید، جاده فرودگاه، خیابان آل مکتوم.

مانلی امیدوار است که در سفر با تور ارزان دبی لحظات خوشی داشته باشید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره دبی , تور ارزان دبی , تور دبی , تور لحظه آخری , خرید آنلاین بلیت هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 13 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');