هتل‌ های ساحلی کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جزیره کیش یکی از چند جزیره زیبای ایران عزیزمان است. جزیره کیش تنها جزیره مرجانی است که دارای آب شیرین و قنات آب شرب است. گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا برای دیدن این جزیره و جاذبه‌های طبیعی آن سفر می‌کنند. تور کیش هر چند کوتاه یک سفر به یادماندنی برای تمامی مسافران و گردشگران است. آرامش و زیبایی دریا در این جزیره بسیار معروف است. جزیره کیش تنها جزیره ایست که می‌توانید زیبایی و شفافیت آب دریا و اعماق دریا را ببینید.
sahel-kish-3 هتل‌ های ساحلی کیش
تور ارزان کیش در فصل پائیز یک انتخاب عالی است. این جزیره زیبا امکانات رفاهی و خدماتی و گردشگری زیادی دارد، که باعث سرگرمی و لذت سفر می‌شود. در هر سفر مهمترین نکته انتخاب یک هتل عالی است تا علاوه بر امکانات و خدمات عالی فضایی زیبا و دسترسی مناسب به محیط اطراف داشته باشد. مطمئنا سفر به کیش و بودن در نزدیکی ساحل زیبا جزیره مهمترین نکته سفر است. پیشنهاد می‌کنیم که برای یک استراحت عالی یکی از هتل‌های ساحلی زیر را انتخاب کنید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل‌های معروف و سطح بالای کیش است. این هتل زیبا با یک بنای متفاوت در سطح جزیره است. این هتل 5 ستاره با دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی است. قسمتی از هتل که بر روی آب است شبیه به بته جقه است که همچون نگینی اصیل ایرانی بر روی آب‌های خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. بالکن‌های اختصاصی این هتل رو به دریای آبی است. قسمتی ازکف اتاق‌ها این هتل شیشه‌ای است و شما می‌توانید دریای آبی را زیر پاهای خود ببینید. این هتل تنها هتل دریایی ایران است از این رو طرفداران زیادی برای رزرو دارد. این هتل درجاده جهان کیش واقع شده است.

sahel-kish-0 هتل‌ های ساحلی کیش
sahel-kish-hotel-3 هتل‌ های ساحلی کیش

هتل شایگان کیش

این هتل 6 طبقه دارای اتاق، سوئیت و ویلاهای بی‌نظیر است. این هتل 5 ستاره دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس 1 و 2، هایپر مارکت و مرکز تجاری کیش و ساحل است. این هتل بخاطر اتاق‌ها ویژه‌ای که دارد بسیار پرطرفدار است. محبوبیت دیگر هتل شایگان بخاطر رستوران‌ها و کافی ‌شاپ‌ها خوب آن است. 

ستوران و کافی شاپ های هتل شایگان کیش

رستوران شانی بعنوان رستوران اصلی هتل واقع در طبقه همکف هتل با ظرفیت 250 نفر و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی بهمراه موسیقی زنده از ساعت 7 الی 9:30 جهت صرف صبحانه, 13 الی 15 صرف ناهار و 20:30 الی 23:30 صرف شام منتظر میزبانی از شما عزیزان می باشد.
فست فود شانی واقع در طبقه همکف بهمراه موسیقی زنده و ارائه انواع پیتزا, ساندویچ و اسنک از ساعت 13 الی 16 جهت صرف ناهار و 18 الی 1 بامداد جهت صرف شام آماده پذیرایی ار میهمانان عزیز می باشد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: هتل‌ های ساحلی کیش , تور کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , خرید آنلاین بلیت هواپیما , بلیت ارزان هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 9 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');