تور دبی هتل آتلانتیس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هتل خاص در جزیره پالم دبی

دبی جزیره منحصر به فرد در امارات است. این جزیره زیبا با ساختمان‌ها، مراکز خرید و هتل‌های زیبای خود گردشگران زیادی را به طرف خود میکشد. دبی دارای بهترین هتل‌های جهان است که هر گردشگری تلاش می‌کند که در تور دبی یکی از اتاق‌های آن را برای یک اقامت شاهانه رزرو کند. هتل آتلانتیس د پالم دبی هتلی منحصر به فرد در جزیره پالم جمیرا است. در این مقاله به شرح ویژگی‌های این هتل پرداخته‌ایم تا امکانات آن بیشتر آشنا شوید و در صورت رزرو بتوانید از امکانات آن بیشترین استفاده را داشته باشید.

38A8l57Zzz5kdkAAAAASUVORK5CYII= تور دبی هتل آتلانتیس

فرصت شنا با دلفین ها در آتلانتیس

هتل آتلانتیس 5 ستاره با پای پیاده تنها دو دقیقه از ساحل جمیرا  فاصله دارد. از این رو شما می‌توانید از ساحل اختصاصی هتل بهرمند شوید. همچنین مسافران از این هتل دارای چشم‌انداز خیره کننده از خلیج فارس است که در هیچ جای دنیا همانند آن را نخواهید دید. این هتل دارای آکواریوم زیر آب، فرصت شنا با دلفین‌ها، یک دسترسی رایگان به پارک آبی آکوآونچر و اتاق آکواریوم گمشده است. شما در این هتل در سرتاسر ساختمان‌ها دارای اینترنت رایگان خواهید بود.اتاق‌های هتل آتلانتیس مانند اشیاهای گران قیمت زینت داده شده‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها به سبک عربی واقیانوسی است و تمام آن‌ها داری بالکنی با چشم‌اندازی زیبا هستند. تمام اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن، چای/قهوه ساز و یک مینی بار می باشند. و بعضی از آنها دارای تراسی بزرگ با دید پانورامیک از پالم و یا یک حمام آبگرم بسیار بزرگ در سرویس حمام هستند.

 ofjRtECRT8e1kAAAAASUVORK5CYII= تور دبی هتل آتلانتیس

انواع رستوران ها در هتل

این هتل غذاخوری‌هایی مثل رستوران یوآن ارائه کننده غذاهای سنتی چینی سیچوان در محیطی آرام و مدرن است. رستوران دیگری که بسیار معروف است رستوران نبو است که غذاهای ژاپنی وعربی دارد. علاقمندان به غذاهای انگلیسی و انواع نوشیدنی باید سری به آشپزخانه و کافه برد استریت بزنند.شما گردشگران در تمام رستوران‌های هتل می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از پالم را در کنار غذاهای معتبر لبنانی  و نوشیدنی‌های خوشمزه و قلیان تجربه کنید. از دیگر رستوران‌های پیشنهادی دیگر هتل آتلانتیس می‌توانیم موارد زیر را معرفی کنیم:

اوشیانو (Ossiano): تجربه‌ای زیبا ازرستوران دریایی با چشم‌اندازی خیره کننده ازAmbassador Lagoon برایتان به ارمغان آورده است.

آیامنا (Ayamna): یادآور فرهنگ لبنانی، غذاهای دلچسب و فضایی پر صدا می‌باشد.

سیفایر استیک هواس (Seafire Steakhouse): ارائه دهنده‌ی بهترین گوشت و بهترین پخت از استیک میباشد. این رستوان همانند خانه‌ای از استیک است که بهترین استیک‌ها را سرو می‌کنند.

روندا لوکاتلی (Ronda Locatelli): آشپز مشهور جورجیو لوکاتلی یک رستوران ایتالیایی در دبی با فضایی خانوادگی و دوستانه و منویی از غذاهای کلاسیک ایتالیا به وجود آورده است. این رستوران فرصت خوبی برای علاقمندان به غذاهای ایتالیایی است.

ساحل نسیمی (Nasimi Beach): به کلوب ساحلی و رستوران برتر دبی خوش آمدید. در ساحل نسیمی می‌توانید استراحت کنید، جشن بگیرید و یا غذا بخورید. یک محیط حرت‌انگیز است.

کلیدواسکوپ (Kaleidoscope): از بوفه‌ی صبحانه، ناهار و شام که ارائه کننده‌ی طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی و محلی می‌باشد، لذت ببرید.

تی بی جی (TBJ): ارائه دهنده‌ی بهترین برگر‌ها در دبی است طعم عالی این برگرها همیشه بخاطر خواهید داشت.

آسیا ریپابلیک (Asia Republic): با الهام از فرهنگ غنی شرق دور ارائه دهنده‌ی غذاهای ترکیبی در محیطی دوستانه می‌باشد. این رستوران برای جمع‌ها خانوادگی بسیار مناسب است.

غذاخوری روباز: شما می‌توانید بهترین غذاخوری روباز را در هتل آتلانتیس دبی، در کنار ساحل، استخر و یا در تراس و باغ بیابید.

30PYnh0AAAgAAAAASUVORK5CYII= تور دبی هتل آتلانتیس

 پارک آکوآونچر:

خدمات رایگانی که این مجموعه در اختیار مسافران قرار داده است شامل : دسترسی به بزرگترین پارک خاورمیانه یعنی آکوآونچر، برج نپتون، برج پوسایدن است که دارای سرسره‌های مهیج است. اگر همراه خود کودک دارید نگران فراهم کردن سرگرمی‌های آن نباشید چون هتل آتلانتیس یک کلوب کودک با بهترین برنامه و سرگرمی‌ها را به صورت روزانه  فراهم کرده است. علاقمندان به بازی‌های ویدئویی می‌توانند شادترین و جدیدترین بازی‌ها را در باشگاه راش تجربه کنند البته این کلوب برای نوجوانان 13 تا 18 سال است. خدمات دیگری که برای کودکان شما فراهم شده است عبارت اند از:

خدمات نگهداری از کودک: هتل آتلانتیس ارائه دهنده‌ی کمک‌های اولیه و خدمات نگهداری از کودکان می‌باشد.

رویدادهای مخصوص: می‌توانید ازهریک از پکیج‌های تولد و یا هرمهمانی دیگر برای فرزندان خود استفاده کنید.

sVUUAAAAABJRU5ErkJggg== تور دبی هتل آتلانتیس

در محیط هتل بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد که البته کالاهای آن‌ها بسیار گران هستند. همچنین این هتل از مرکز خرید معروف امارات 20 دقیقه فاصله دارد. یک فرصتی که به مهمانان داده شده است تجربه سفری 15 دقیقه‌ای با هلیکوپتر در اطراف دبی است. این هلیکوپتر گاهی برای ترانسفر فرودگاهی هم استفاده می‌شود. 

 مرکز آبگرم و تناسب اندام ShuiQi در هتل آتلانتیس د پالم دبی

خانم‌های عزیز در این هتل می‌توانند شادابی جوانای خود را بازیابند آن هم فقط با شرکت در کلاس‌های یوگا که در اتاق گمشده هاتا است. این کلاس‌ها در تمام سطوح برنامه دارند و هدف آنها بهبود تعادل و تمرکز وقدرت است. در این بخش از هتل آتلانتیس  می‌توانید از امکانات یک ساعته ماساژ که برای دو نفر است بهرمند شوید. سالن‌ها دیگر  و کارهای مرتبط به هر کدام شامل:

سالن ShuiQi: آرایشگران مو در سالن ShuiQi بسیار پرشور و خلاق می‌باشند و ارائه دهنده‌ی خدمات شخصی می‌باشند.

مدی اسپا: ShuiQi اولین مرکز آبگرم در دبی می‌باشد که ارائه دهنده‌ی درمان‌های پزشکی مخصوص در یک محیط لوکس است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: تور دبی هتل آتلانتیس , تور دبی , تور ارزان دبی , تور لحظه آخری دبی , خرید آنلاین بلیت هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 1 آذر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');