موزه لوور ابوظبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

از سازه های معروف در دبی

دبی باز هم شگفتی آفرید. دبی جزیره زیبا و معروف امارات دوباره همه‌ نگاه‌ها را به سمت خود کشاند. تور دبی را در فصل پائیز انتخاب کنید تا یکی دیگر از سازه‌های معروف آن را نظاره‌گر باشید. اینبار دبی برای دوستاداران هنر یک مکان فوق‌العاده را افتتاح کرده است. با مانلی همرا باشید تا موزه لوور ابوظبی را پس از یک دهه ساخت و ساز معرفی کنیم.

ZYBD9JkIgAAAABJRU5ErkJggg== موزه لوور ابوظبی

موزه لوور ابوظبی

این مجموعه زیبا توسط معمار معروف فرانسوی بنام Jean Nouvel طراحی شده است. این مجموعه از 55 ساختمان مختلف تشکیل شده است که 23 تای آنها به گالری‌های زیبای رو به اقیانوس اختصاص داده شده است.این موزه که به شهر موزه‌ای هم شناخته می‌شود الهام گرفته از ساختمان‌های کم ارتفاع اطراف است. بازدیدکنندگان گردش در آن را همانند قدم زدن در خیابان‌های مدینه می‌دانند. اطراف این موزه تماما توسط آب احاطه شده و آن را به یک  موزه‌ی جزیره‌ای تبدیل کرده است. با نگاه کردن به سقف این بنای زیبا یک گنبد بزرگ می‌بینید که دارای تعداد بیشماری ستاره فلزی است که اگر نور خورشید به آنها بتابد همانند بارانی از نور که در حال درخشیدن هستند را می‌بینید.

wGP09c4ioMrUAAAAABJRU5ErkJggg== موزه لوور ابوظبی

آثار معروف فرانسه در موزه

از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه به نمایش گذاشتن آثار 13 موزه معروف لوور فرانسه است. بهترین و معروف‌ترین آثار موزه لوور فرانسه را می‌توانید درآنجا ببینید.آثار موجود در این موزه بگونه‌ای قرار دارد که نشان دهنده قدمت آنها است. این آثار بر اساس تقدم زمانی از گذشته تا زمان معاصر چیده شده‌اند. در این موزه انواع مختلفی از تم‌های هنری را شاهد خواهید بود که شما را بسیار شگفت‌زده خواهد کرد.

60AAAAAElFTkSuQmCC موزه لوور ابوظبی

موزه مخصوص کودکان

شاید فکر کنید که این موزه جای مناسبی برای کودکان نیست و موجب خستگی آنها می‌شود در صورتی که این مجموعه برای این مشکل هم چاره‌ای اندیشیده است و برای آنها یک رستوران و یک موزه مخصوص در نظر گرفته است. همچنین کودکان از سنین 6 تا 12 سال می‌توانند در کلاس‌های آموزشی و جلسات تعاملی آنجا استفاده کنند.

2yM4eOOo5Bo895+Kwl5ZsgUM29adcWf8f+cApTnMhU64AAAAASUVORK5CYII= موزه لوور ابوظبی

علاقمندان به این موزه می‌توانند هم به صورت پیاده و هم از طریق قایق دسترسی پیدا کنند. قیمت بلیت موزه لوور ابوظبی تقریبا برای بازدیدهای عمومی ۶۰ درهم امارات (حدود ۱۶ دلار) و برای بازدیدکنندگان بین ۱۳ تا ۲۲ ساله، ۳۰ درهم امارات (حدود ۸ دلار) است.

 برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: موزه لوور ابوظبی+ تور دبی +تور ارزان دبی + تور لحظه آخری +بلیت ارزان دبی +خرید آنلاین بلیت هواپیما +بلیت ارزان هواپیما دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 24 آبان 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');