سواحل کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جزیره مهیج کیش 

برای بازی‌های مهیج آبی مثل بالون سواری، قایق سواری، جت اسکی، شاتل و ... نیازی نیست که جای دوری بروید تنها کافی است که جنوب ایران بروید. بله جزیره زیبای کیش در آب‌های خلیج همیشه فارس امکانات خوبی را برای مسافران درنظر گرفته است. شما میتوایند در سواحل جزیره کیش بهترین تفریحات آبی را داشته باشید همچنین با بازدید از اماکن تاریخی کیش از جمله شهر زیر زمینی کاریز و پارک های گردشگری از سفر خود رضایت کامل و داشته باشید .

sahel-kish-1 سواحل کیش

سواحل کیش 

تور کیش و رفتن به سواحل کیش قدم زدن بر روی ساحل ماسه‌ای کیش که از جنس مرجان هستند خیلی لذتبخش است. به خصوص در زیر نور خورشید که مانند نقره می‌درخشند. نشستن در آلاچیق‌های سواحل این جزیره لذت بخش است. نسیمی که از طرف دریا به ساحل می‌وزد لذت این استراحت را افزایش می‌دهد.
شاید کیش تنها جزیره‌ای باشد که دریای آبی رنگ آن شفاف و روشن است بگونه‌ای که کف آن از سطح دریا بطور کامل دیده می‌شود. این شفافیت زیبای بع علت وجود مجان‌هلی زیبایی است که در پیرامون جزیره است و موجب تصفیه آب می‌شود.

sahel-kish-3 سواحل کیش

استراحت در سواحل جزیره

در سواحل جزیره می‌توانید استراحت کنید و یا به ماهیگیری بپردازید. اگر در شب به سواحل کیش رفتید لاک پشت‌های بزرگ را که به ساحل می‌آیند را ببینید. آسمان سواحل کیش در شب بسیار دیدنی است. ستاره‌های درخشان در این ساحل بسیار جذاب و دیدنی است.

مانلی امیدوار است که در این فصل زیبای پائیزی که بهترین فصل برای سفر به کیش است تور ارزان کیش را انتخاب کنید. مانلی برای راحتی شما مسافران تورهای اقساطی برای سفرهای داخل کشور و خارج از کشور را در نظر گرفته است. برای آگاهی از تورهای مانلی ‌می‌توانید به سایت مانلی پرواز مراجعه کنید یا عضو کانال تلگرام مانلی پرواز شوید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 sahel-kish-4 سواحل کیش





:: برچسب‌ها: سواحل کیش+تور کیش+تور ارزان کیش+تور لحظه آخری+بلیت هواپیما کیش+خرید آنلاین بلیت هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 14 آبان 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');