پارک آبی مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

رفتن به مشهد و زیارت کردن امام رضا خیلی لذت بخش است و حاله عجیبی و روحانی دارد اما اگه برای پابوس امام رضا رفتین به سرزمین موج های آبی هم حتما یه سری بزنید چرا که بهترین تجربه رو کسب میکنید و هرگز این سفر را فراموش نمیکید. هیجانی که در این مجموعه دارید آدرنالین خون شما را تا بی نهایت بالا میبرد و جدا از تمام سرسره های عالی که شما از چند بار سوار شدن بر آن اشباع نمیشوید ،رستورانی بسیار تمیز دارد که بالای سر مجموعه قرار دارد و شما میتوانید در حین غذا خوردن بازی کردن بقیه کسانی که بر روی سرسره ها و استخرها هستند را ببینید.هنوز تمام نشده سونا و جکوزی که این سرزمین دارد خیلی بزرگ میباشد که زمانی که شما در حال استراحت هستید میتوانید با نوشیدنی های بی نظیر آرامش خود را دو چندان کنید در تور مشهد این مجموعه پذیرای زائرین امام رضا با روی گشاده میباشند

jjB3 پارک آبی مشهد

مجموعه “سرزمین موجهای آبی” مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد.
این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است. گفتنی است تا قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی جهان است.
سرزمین موج های آبی در قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳ ساخته شده و از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه محسوب می شود، همچنین این مجموعه موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است. از سرزمین موج های آبی مشهد دارای امکانات و تفریحات زیر است :

سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و....
برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج های آبی می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با سرویس های قاسم آباد به مجموعه برسید. بلیط های تخفیف دار موج های آبی در باجه های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد.همچنین بلیط های تخفیف دار را می توانید از سایت مجموعه تهیه فرمایید. ساعات کار سرزمین موج های آبی در تابستان ۹ صبح الی ۲۴ می باشد و در ایام دیگر سال تا ساعت ۲۱ می باشد. گفتنی است سرزمین موج های آبی مشهد سرسره سیصد متری بسیار پر هیجان را به همراه جت موج به مجموعه اضافه کرده است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: پارک آبی مشهد+تور مشهد+تور ارزان مشهد+بلیت هواپیما مشهد+بلیط هواپیما مشهد+بلیت آنلاین+بلیت ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 13 آبان 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');