شاندیز مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

shandiz-mashhads شاندیز مشهد

شاندیز مشهد

مشهد مقدس بارگاه حرم امام هشتم، امام رضا یکی از شهر‌های پر طرفدار گردشگری است. این شهر بزرگ که امروزه ظاهری جدید گرفته است، توانسته بیش از پیش جذب گردش خود را افزایش دهد. تور مشهد یک سفر عالی به این شهر مذهبی و تفریحی است. مشهد مقدس با تمام هتل‌های بزرگ و مدرن و با بیشترین امکانات، پذیرای گردشگران است.گردشگران عزیز می‌توانند بلیت هواپیما خود را برای رفتن بهتور ارزان مشهد به صورت آنلاین از سایت مانلی خریداری کنند.

یکی از مناطق پرطرفدار مشهد مقدس، دره شاندیز مشهد است. بسیاری برای گردش در طبیعت بکر و دیدن درختان سر به فلک کیشده به این منطقه زیبا می‌روند. دره‌های با صفا، رودخانه‌های پرآب در دامنه کوه‌های بینالود یک منظره عالی برای سپری کردن یک روز زیبا است. رودخانه مغان، دهبار، کنگ و مایان در این منطقه جریان دارند. 

رستوران شاندیز مشهد

شاندیز مشهد یک منطقه مسکونی هم هست که می‌توانید خانه‌های قدیمی و تازه ساخت را دراین منطقه ببینید. شیشلیک شاندیزکه غذای اصلی رستوران‌های شاندیز محسوب می‌شود به جرات می‌توان گفت یکی از لذیذترین غذاهای دنیاست که...

 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.







:: برچسب‌ها: تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور مشهد لحظه آخری , تور هوایی مشهد , تور زمینی مشهد , شاندیز , شاندیز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 7 آبان 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');